Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 inte fått dom än, va inte i skolan idag så får dom väll me posten imorn eller i övermorn de ska bli intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 de ska bli intressant ja... speciellt eftersom ja inte varit i skolan senaste 1,5 månaden men, va borta halva sjuan.. o kom ikapp allt (rätt lätt)... så lär komma ikapp lätt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Bild: G Biologi: G Engelska: VG Fysik: G Geografi: G Historia: VG Idrott och hälsa: G Kemi: VG Matematik: VG Spanska: G Modersmål Ryska: VG Musik: VG Samhällskunskap: G Slöjd: G Svenska: G Teknik: VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 260 poäng, räknar med att fixa runt 300 till våren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 På gymnasiet nu men i nian: Engelska - MVG Svenska - MVG Biologi - MVG Tyska - MVG Spanska - VG Musik - VG Samhällskunskap - VG Geografi - VG Religion - VG Historia - VG Fysik - VG Kemi - VG Teknik - VG Hemkunskap - VG Matte - VG Idrott - G Slöjd - G Bild - G 255 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hmm...mitt slutbetyg i Nian: Fick inget! Kämpa på barn, ni vill inte sluta som jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hmm...mitt slutbetyg i Nian: Fick inget! Kämpa på barn, ni vill inte sluta som jag! Ajdå. Men egentligen tycker jag att prov och sånt är tidigt vid 13-14 års ålder. Fan, min brorsa är 9 år, och han håller på med 9:ans tabell. Om 5 år ska han välja linje, lyssna själv. 5 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Blabla VG- Matte, Engelska, Svenska, SO, Idrott. G- Resten Förutom slöjd, där har man IG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 IG i allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Tycker prov är lättast man går ju stor del efter proven i betygen och på vissaämnen har vi gjort andra gfrejer istället för prov där jag fått G på proven får jag alltid minst VG.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ajdå. Men egentligen tycker jag att prov och sånt är tidigt vid 13-14 års ålder. Fan, min brorsa är 9 år, och han håller på med 9:ans tabell. Om 5 år ska han välja linje, lyssna själv. 5 år. haha jag går i 7an och kan inte änns 9an fast det är kanske därför jag har en egen bok nu med bara gånger i och fick gå till special i 2 veckor ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Idag hade jag avslutning och fick mina betyg Svenska - MVG Engelska - VG Religion - MVG Samhällskunskap - MVG Historia - MVG Geografi - VG Kemi - VG Fysik - VG Biologi - VG Matte - G (är mycket nära på att höja till VG) Bild - MVG Idrott - VG Spanska - VG Hemkunskap - VG Musik - G Träslöjd - Har inte haft denna temin - har därför inte fått någon betyg i det... men jag kommer att ha det nästa termin. Teknik - Precis som slöjden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Mina betyg duger men ska fixa högre till våren Bild - G Engelska - G Hem och konsumentkunskap - MVG Idrott och hälsa - VG Matematik - VG Tyska - G Musik - VG Bilogi - VG Fysik - VG Kemi - VG Geografi - G Historia - VG Religionskunskap - G Samhällskunskap - G Slöjd - MVG Svenska - G Teknik - MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 minus tecken överallt ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Altså dom är bara för att markera dom betyder ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag tycker det här börjar bli en skryt topic. On-topic. G i alla ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Fordon och samhälle-VG Fordonskunskap-VG Säkerhet i verkstaden-G+ Svenska-G Svetsmetoder-VG Engelska-G+ resten G tror jag EDIT: BTW, alla som har många IG, tänk på att ni bara förstör för er själv och ni kommer få problem med att få jobb senare. så SE UPP! börja tänka till, annars kommer ni bli som alkisarna på stan. sluta skolka, även om det är tråkiga lektioner så kommer ni bli glad senare för att ni gjorde det så ni kom in på en bra linje eller fick ett bra jobb ni ville ha! Redigerad 22 december, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Har feber och kunde inte gå till skolan när de gav oss betygen så, uhm... jag vet faktiskt inte. Får förhoppnigsvis dem i början av vårterminen annars får jag väl vänta på nästa betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Suck, fyfan vad jag hasar mig igenom gymnasiet, har sänkt ett Vg+ i Sv i nian till Ett G- för att jag inte orkat läxor. Sen mitt MVG i engleksa ligger på ett VG+ atm, får fan skärpa mig till vårterminen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 haha jag går i 7an och kan inte änns 9an fast det är kanske därför jag har en egen bok nu med bara gånger i och fick gå till special i 2 veckor ?:"> Gick i engelska specialgrupp (eller snarare en grupp som det är tystare i.) Gjorde alla läxor, kunna alla svar. Och endå fick jag G. Sen när sommarlovet kom, sa dom såhär: "Om du gått med stora gruppen, och jobbat sådär, skulle du haft ett VG minst." Guu' vad skoj, när man gick där nere för det var tystare/lungare. Särlärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts