Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 menar du det! vilken nyhet, nedrans plugghästar som fjäskar! och siffror är bättre! fall man har typ VG- ser man bara VG på betyget. och fall man har 1 till 5 ser man lite mer vad man är. VG+ = 4, g- =1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 menar du det! vilken nyhet, nedrans plugghästar som fjäskar! och siffror är bättre! fall man har typ VG- ser man bara VG på betyget. och fall man har 1 till 5 ser man lite mer vad man är. VG+ = 4, g- =1 Nja ett är nog IG isånafall. 2 ett svagt g och 3 stabilt g och 4 vg och 5 mvg. Skulle jag tro då iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 ja ja, men poängen är att man ser mycket mer var man är! vilket man inte gör i G-"systemet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 men lol... du fick 8 VG inte 11.... SO räknas som ett ämne nej inte här jag fick 5 vg där 2 av dom var på SO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 man borde skapa mer G- värden eller vad man ska kalla det. bokstäver? typ så här. FD= Fuskar du? DEP= Du E Plugghäst HB= Hyfsat Betyg PL= Precis Lagom AIG= Absolut Inte Godkänd DS= DU Suger! fast något seriösare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 En annan i min klass fick ju 5 IG och resten G... han har gjort ganska bra ifrån sig faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 går i första ring, har inte blivit klara med någon kurs. I nian fick jag läsa matte A.. fick g/ig på alla prov (brydde mig inte, ville bara slippa nians lektioner..) men på nationella fick jag M, så nu sitter man med ett mvg i matte A och slipper gå på alla mattelektioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 När jag gick ut nian för massa år sen fick jag MVG i matte och bild, resten G. När jag gick ut gymnasiet fick massa VGn. Även i vissa kurser jag inte ens gjort. Skoj med en lärare som är gammal o senil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 svenska:MVG (stavar som en kratta men man måste ju fjeska!) kemi:IG (råka ällda upp labbrapporten) haha du fick MVG i svenska? haha älda !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Grejen med mina betyg och hela faderullan är att jag kan egentligen, och tillhör de klokare i min klass, och det är fakta eftersom jag får höra det jämt av lärarna. Även på de flesta prov tillhör jag de tio med bäst resultat. Grejen är då att jag är inte det minsta aktiv på lektionerna, och har jävligt (ja) hög frånvaro. Det vore inte rätt mot alla att sätta VG/MVG eller ens G på någon som missat 3/4 av alla lektioner, även fast man har tipptopp-resultat på proven. hahaa precis som jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Okej kanske fel sagt.... gne... Jaja iaf de var många med låga betyg här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Jag blir allvarligt oroad över hur det står till med din svenskalärare, så som du stavar. är min svenska verkligen så dålig? Redigerad 21 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) 6 G, 9 Vg, 2 Mvg så onöjd man bara kan bli Mvg i Tyska & Engelska G i idrott , historia (från förra året), hemkunskap (skitlärare), slöjd (min kniv jag gjorde försvann x/ ), och 2 till. Förhoppningsvis får jag iaf Mvg i Matte, Fysik och Svenska nästa år iaf. 235 poäng på 17 ämnen för övrigt edit: gurfi: ja, du borde kunna att värkligen stavas med e, alltså verkligen... Redigerad 21 december, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 hur mycket poäng får man för G , VG & MVG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 hur mycket poäng får man för G , VG & MVG? IG: 0 Poäng G : 10 Poäng VG: 15 Poäng MVG: 20 Poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 12 MVG, resten VG. 300 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 är min svenska värkligen så dålig? årets quote!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ehrm, har en tjej i klassen [Lukt]Plugghäst[/Lukt]. Hon sa såhär, "Wow, jag fick VG på franskan. Jag som trodde jag skulle få IG." Allstå, hon har _ALDRIG_, Aldrig, Aldrig något mindre än VG. Jag hade franska i 6-7:an och fick G-, och det var jag NÖJD med. Och hon är missnöjd med VG. Palla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 jag e nöjd med mitt ig i tyska ! fan skönt med en lektion att bara slappa på har inte antecknat något på tyskan detta året! men Jag e inte stolt över ig:et i Idrott men som sagt jag går bara i 7an kanske hinner fixa g i idrott till 8an.. skulel få ig i matte och kemi också om jag skulle haft betyg nu .... fan matte e skitsvårt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 inte fått dom än, va inte i skolan idag så får dom väll me posten imorn eller i övermorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts