Kalan Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Fick 8 VG:n och resten G... vilket jag är missnöjd med. Lärarna har visserligen sagt att de hellre sätter lite lägre betyd nu till vintern om de är osäkra, och sedan sätter lite högre till våren om man fortsätter jobba bra. Kommer antagligen få MVG i Fysik och SO samt möjligtvis matte när jag går ut nian. Bara jag skärper mig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Yikes sicken chock! Jag trodde att de flesta här på forumet hade bra betyg De e typ P-C och Diesl som är smarta Men lite jag med för jag hade iaf 235 poäng Sen är våra lärare ganska hårda också Och sen så försöker de ju undvika att sätta MVG i åttan också.. Du tror att ens betyg avgör ens IQ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 om han gör det är dum på riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Avgör snarare lärarens IQ.. okej, inte i alla fall men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 "Sådan lärare, sådan elev" eller var det. "Sådan far, sådan son" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 "Sådan lärare, sådan elev" eller var det. "Sådan far, sådan son" Det sistnämnda. Såvida det inte var ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Grejen med mina betyg och hela faderullan är att jag kan egentligen, och tillhör de klokare i min klass, och det är fakta eftersom jag får höra det jämt av lärarna. Även på de flesta prov tillhör jag de tio med bäst resultat. Grejen är då att jag är inte det minsta aktiv på lektionerna, och har jävligt (ja) hög frånvaro. Det vore inte rätt mot alla att sätta VG/MVG eller ens G på någon som missat 3/4 av alla lektioner, även fast man har tipptopp-resultat på proven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 lite synd, ja! jag är alltid där på lektionerna och fösöker kocentrera mig men jag är så trög.! ja ja... livet är hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag har typ 3 MVG, 1 G och resten VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) gympa:IG fysik:VG svenska:MVG (stavar som en kratta men man måste ju fjeska!) spanska:MVG (pappa kommer från sydamerika). kemi:IG (råka ällda upp labbrapporten) biologi:VG fysik:VG matte:G rästen G Redigerad 21 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 tyvärr har jag alla alla IG för jag "råka" bränna upp skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 kemi:IG (råka ällda upp labbrapporten) Hahaahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 5 VG (bild, Svenska (VG++, fortsätter jag som jag gör får jag MVG), Engelska (samma här), musik, geografi). 1 MVG (idrott). Resten G. Svåraste skolan att få bra betyg på i Luleå måste såklart nämnas, fakta från den lokala tidningen. Ska nog söka Filmskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 11 VG, resten G. Fan Noxzist, vilket sammanträffande ! I min klass fick också en 13 MVG . men lol... du fick 8 VG inte 11.... SO räknas som ett ämne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ett betyg avgör egentligen inte ens kunskaper. Inte enligt mig. Jag kan tycka att jag kan mycket mer än vad de tror jag kan men de tar aldrig upp sånt på lektionerna. Därför får man egentligen inte visa vad man kan. Man borde egentligen ha något annat system. Prov borde slopas för där visar man inte vad man kan. Man kanske bara har pluggat in de så att man kan de just provdan och sen försvinner det från huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 gympa:IG fysik:VG svenska:MVG (stavar som en kratta men man måste ju fjeska!) spanska:MVG (pappa kommer från sydamerika). kemi:IG (råka ällda upp labbrapporten) biologi:VG fysik:VG matte:G rästen G Jag blir allvarligt oroad över hur det står till med din svenskalärare, så som du stavar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) men lol... du fick 8 VG inte 11.... SO räknas som ett ämne Men so betyget är värt 40 poäng om man har G och VG är värt 60 poäng och MVG 80 Redigerad 21 december, 2004 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ett betyg avgör egentligen inte ens kunskaper. Inte enligt mig. Jag kan tycka att jag kan mycket mer än vad de tror jag kan men de tar aldrig upp sånt på lektionerna. Därför får man egentligen inte visa vad man kan. Man borde egentligen ha något annat system. Prov borde slopas för där visar man inte vad man kan. Man kanske bara har pluggat in de så att man kan de just provdan och sen försvinner det från huvudet. exakt! nedrans betygsättning också. I, G, VG, och MVG! borde typ ha siffror istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 exakt! nedrans betygsättning också. I, G, VG, och MVG! borde typ ha siffror istället! Nja siffror är nog inte mycket bättre. Vill bara tillägga att de som fjäskar för läraren får högre betyg än de som inte gör de. Det är också fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag går i gymnastiet nu men mina slutbetyg i nian var följande: Bild : VG SPanska : G Engelska : MVG Hemkunskap : G Idrott : VG Matte : G Biologi : VG Fysik : VG Kemi : VG Teknik : G Geografi : MVG Historia : MVG Religion : MVG Samhällskunskap : MVG Slöjd : G SVenska : VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts