the-copy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Får betygen nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Går första ring, EL, på gymnasiet så jag får inga betyg utan omdömen: Datorkunskap: VG Elkunskap: G Ellära A: IG (3/4 delprov klarade men måste klara det sista nästa termin) Engelska A: VG+ Idrott & Hälsa A: G (Har haft en svår sjukdom vilket resulterade i mycket frånvaro) Matematik A: VG (Hade IG i nian med stödlärare så) Naturkunskap A: G Styrteknik A: G Svenska A: G Redigerad 21 december, 2004 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hade 90 poäng när jag gick ut nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hade 90 poäng när jag gick ut nian. Och du fick fortsätta upp på gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 ja bild tack! tror inte på de Edit : Man får inte + och - i betygen det är bara på proven jo..men vi har ett annat betygsystem i vår skola... 1(Bäst) = MVG 2(mycket bra!) = MVG (man kan ha 2- altså MVG-) 3(bra) = VG+ (3- är VG) 4(sådär ) = 4+ är VG- och 4 är G 5(DÅLIGT) = IG 6(SÄMST) = IG jag har 1 och 2 i allt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag fick 7 VG o resten G ... en i min klass fick 13 MVG!!!! 2 G ,o resten VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 i 8an: Alla G i 9an: Alla G i 1an: Alla IG utom 2 Ellära och styrteknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 11 VG, resten G. Fan Noxzist, vilket sammanträffande ! I min klass fick också en 13 MVG . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Fuckin ass, får inte mina betyg förens imorrn. Jävla skit att vi ska avslutning två dagar innan julafton, det sabbar hela julkänslan! Samma här Men äh, det är ju ändå i morgon Aja, det ska bli spännande att få reda på mina betyg... Jag antar att ni andra bara väntar på att få se dom... ta det lugnt, jag lägger upp dom så fort jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Och du fick fortsätta upp på gymnasiet? Nej, gick på IV i ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Yikes sicken chock! Jag trodde att de flesta här på forumet hade bra betyg De e typ P-C och Diesl som är smarta Men lite jag med för jag hade iaf 235 poäng Sen är våra lärare ganska hårda också Och sen så försöker de ju undvika att sätta MVG i åttan också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 6st VG, resten G. :"> ------------- Konstiga var att jag bara fick VG i bild, hade MVG på alla arbeten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Konstiga var att jag bara fick VG i bild, hade MVG på alla arbeten! Men de handlar inte bara om arbeterna, utan hur engagerad du är på lektionerna mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Konstiga var att jag bara fick VG i bild, hade MVG på alla arbeten! prov i bild? bild är mitt starkaste ämne :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Yikes sicken chock! Jag trodde att de flesta här på forumet hade bra betyg De e typ P-C och Diesl som är smarta Men lite jag med för jag hade iaf 235 poäng Sen är våra lärare ganska hårda också Och sen så försöker de ju undvika att sätta MVG i åttan också.. VÅr med dom är helt snåla våra lärare men dom säger att dom inte sätter riktigt på första terminen det ska bara hjälpa oss men man måste ändå bättra sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 prov i bild? Mja om man håller på o forskar om konsnärer med mera kan man väl ha prov i de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 prov i bild? bild är mitt starkaste ämne :"> 100 spänn på att lärarna i din skola ger överbetyg. WTF? inte ens prov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 6st VG, resten G. :"> ------------- Konstiga var att jag bara fick VG i bild, hade MVG på alla arbeten! om du har mvg på alla arbeten så kan du ju gå till rektorn och överklaga betyget.. om du nu inte typ ralar å runkar på lektionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 om du nu inte typ ralar å runkar på lektionerna Hahaha för alla runkar ju på lektionerna Nej men de fanns faktiskt en kille på min skola som började runka då och då på lektionerna så att läraren fick säga till honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Thank you for that information, now I can sleep saftely tonight! är det bara jag som ska muta lärarna i vår för bättre betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts