Ceone Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Idag fick jag mina betyg (går i åttan sätter inte så högt förstaa terminen sa dom) : Bild : G SPanska : G Engelska : G Hemkunskap : G Idrott : G Matte : VG Biologi : VG Fysik : VG Kemi : G Geografi : VG Historia : VG Religion : G Samhällskunskap : G Slöjd : G SVenska : G Ska försöka höja G:en till VG nästa år vad fick ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Bild : VG Spanska : VG Engelska : VG Hemkunskap : G Idrott : VG Matte : VG Biologi : VG Fysik : VG Kemi : G Geografi : VG Historia : VG Samhällskunskap :VG Slöjd : VG Svenska : G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 VG - Hemkunskap VG - Matte VG - SO VG - Engelska *** - Slöjd *** - Tyska Resten G *** - Ofullständliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Bild:G Engelska:G Hemkunskap:G Gympa:G Mate:G FranskaC:VG FranskaB:IG Musik:G Biologi:G Fysik:IG Kemi:G Geografi:G Historia:G Religion:G Samhällskunskap:G Slöjd:G Svenska:G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 när jag gick ut 9an hade jag G i alla ämnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Har inte fått mina betyg än men det kommer nog se ut ungefär såhär: Idrott: VG Svenska: G-VG Engelska: G-VG (vg om jag har massor av tur) resten G förutom Teknik: IG Hemkunskap: Får betyg nästa termin istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Matte : MVG Tyska : MVG- Gympa : MVG- Historia : MVG Svenska : MVG SHK : MVG- Bild : MVG Engelska : MVG Franska : MVG Biologi : MVG- Fysik : MVG+ No Bullshit!! ni kan be om bild pa betyget!! om ni inte tror pa det EDIT: jag tror det komemr bli ganska lätt pa svenska skolor ! Redigerad 21 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Bedöm själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Matte : MVG Tyska : MVG- Gympa : MVG- Historia : MVG Svenska : MVG SHK : MVG- Bild : MVG Engelska : MVG Franska : MVG Biologi : MVG- Fysik : MVG+ No Bullshit!! ni kan be om bild pa betyget!! om ni inte tror pa det EDIT: jag tror det komemr bli ganska lätt pa svenska skolor ! ja bild tack! tror inte på de Edit : Man får inte + och - i betygen det är bara på proven Redigerad 21 december, 2004 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 G i allt, ni som inte tror mig .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Okej här är mina. Musik-VG Träslöjd-VG Hemkunskap-VG SO-VG (4 betyg i ett) NO-VG (3 Betyg i ett) Och sedan resten G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Bild: G Engelska: VG Hemkunskap: G Idrott och Hälsa: VG Matematik: VG Spanska: VG Musik: G NO: VG Geografi: G Samhällskunskap: G Slöjd: G Svenska: G Teknik: VG Ganska nöjd Men jag trodde att jag skulle få VG i svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 G i allt! är rätt nöjd, ska höja mycket till VG tills nästa termin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Oj de flesta här har lägre betyg än man trodde, specciellt ni, KalleR och Topp3 Mina (fick idag): Engelska: MVG Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: VG Matematik: VG Språkval, Franska: VG Musik: VG Biologi: VG Fysik: VG Kemi: VG Samhällsorienterande Ämnen: VG Slöjd: G (syslöjd nu så de e inte så konstigt ) Svenska: VG Teknik: VG P-C: Jooo du de e ju nästan så man tror dig Redigerad 21 december, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Jag är så **** stolt. Fick VG på allting förutom i slöjd (g) Egentligen tycker jag att betygssättning är väldigt orättvist. En som har MVG i t.e.x Matte kanske egentligen är dåligare i det ämnet än någon som har ett G. Betyget hänger ju på lärarna och lärarna ser på betygen på helt skilda sett. Jag tycker att jag bara förtjänar ett G i fysik eftersom att jag med nöd och näppe hänger med på lektionerna. Våran lärare i ämnet ser inte detta och går istället på proven då han sätter betyg. Någon som förstod? edit: lagt till lite Redigerad 21 december, 2004 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag går bara i 7an så fick inga betyg men jag vet iaf vilka jag skulle fått ig i : Matte Kemi Tyska Och jag skulle fått Vg-mvg i: Svenska Engelska musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Fick typ 2-3 IG, resten G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ig fysik och matte rest G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Fuckin ass, får inte mina betyg förens imorrn. Jävla skit att vi ska avslutning två dagar innan julafton, det sabbar hela julkänslan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Inga Einstiens som hänger här precis (utom P-C)... :"> Fick VG i allt utom två MVG i 9:an inte så bra... FAST! Det visade sig att det var hårda betyg i min högstadieskola... nu när jag går i gymnasiet så får jag Mvg på alla prov och har nästan mvg i allt när man har haft betygssnack med lärarna... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts