gurfi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) jag vet att det har gjorts många topicar om flickvänner, så jag testade sökfunktion och FAQ'n man jag hittade inget svar på min fråga. håller på att dejta michelle men han är ganska kräsen. jag vill äta på något fint ställe men så fort man kommer till stället som vi ska äta på så säger hon "this naberhood sucks!". om jag äter på en vanlig mcdonalds blir hon också sur. vet någon någon bra resturang/bar där man kan kamma hem mycket score. tack! Redigerad 21 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Michelle är mekaniker-bruden va? Jag tar henne jämt till Misty's, en bar i området vid Zero's affär typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 japp, det är mekanikern! nu har jag tagit alla ostron (50st.) och nu är hon inte hemma alls!! skitjobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 japp, det är mekanikern! nu har jag tagit alla ostron (50st.) och nu är hon inte hemma alls!! skitjobbigt Vad spelar det för roll att du har tagit alla ostron? Du försöker bara showa lite va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Lite som du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vad spelar det för roll att du har tagit alla ostron? Du försöker bara showa lite va? nej, absolut inte! vissa på det här forumet har ju sagt att om man tar alla ostron så ska det vara lättare att få 100% me alla flickvännerna, därför skrev jag: "har tagigt alla ostron och nu är hon inte hemma alls" det ska ju vara lättare att få 100% när man tagigt alla men istället blir det tvärtom! om du tror att jag fortfarande försöker "showa" så kolla jag på datorn var alla var och sen åkte jag och hämtade alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 När man har tagit alla ostron så får man alltid "kaffe" när man har "klarat" en dejt lyckat! (Även om man bara har 10%) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts