Jump to content

Perfektion i spelet

Share

Recommended Posts

Jag har kört GTA sen det första kom ut, dvs vanliga GTA eller vad man ska säga, Gta London, Gta 2, och så vidare ända nu till San Andreas. Men när GTA San Andreas kom började perfektionen, man blir besatt av att få 100% och så bra stats som möjligt. När man tittar på stats i options menyn vill jag ha perfektion, dvs så lite dödade gang member som möjligt, så många övertagna terreitorium som går, men liksom bara måste klara ett uppdrag till och göra lite R3 missions innan man kan avsluta för dagen.

Även lilla felstag man gör i spelet kan leda till att man får loada & springa i 10 minuter innan man kommer till uppdraget som man troligtvis misslyckas med för att det är så svårt så att man måste vara precis på sekunden för att lyckas.

Jag tycker ändå att det är väldigt kul att spela & ändå kan jag loada minst 10 gånger och ändå forsätta för att vilja komma vidare, jag tycker att dom borde göra uppdragen lite lättare, inte mycket men lite, tex så att man kan spara spelet 1 gång per dag (24min) var man vill i spelet så man slipper köra den där långa krångliga sträckan för att ta sig till uppdragen, nog för att spelet räcker längre men jag har ingen lust att slösa min tid på att springa igenom en skog där det inte finns människor eller köra på en bilväg där man krokar hela tiden. Sen när man dör måste man springa om hela vägen.

Har ni också perfektion i spelet? vad tycker ni?

Redigerad av LordFrenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo du. Du är inte ensam. Samma sak gäller mig då jag som tex måste ha en jämn tid på kanske... High Stakes - Lowrider eftersom att tiden sparas i stats och jag vill ha perfect stats. Som tex att aldrig dö och åka till sjukhus och att åka in i fängelse. Enbart för att det visas i stats... :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor