AE_Dave Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Men ni behöver ju inte förstöra för dom som lagar "seriösa" maträtter?! De lagar ju seriösa maträtter, vem säger att sås och röra inte smakar mums? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag förstör inget, jag försvarar bara mina och teh( )-copys åsikter! Mat behöver inte se ut som mat för att vara gott, och det behöver inte innehålla logiska ingredienser. Våga experimentera! All makt år topptre, vår befriare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 All makt år topptre, vår befriare! Hurray! VÅGA VÅGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 kan ingen skicka in något bidrag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 kommer eventuellt med ett bidrag, men måste ju bara passa på att påpeka en sak. Jacker strider väl mot sina egna regler då han kränker topp3 och the copys mat då man inte får säga nedervärderande sake rom andras maträtter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 så rätt så Marquis! och jag har alltid undrat vad tusan står 2k4 för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 så rätt så Marquis! och jag har alltid undrat vad tusan står 2k4 för? 2k4=2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) alltid skare vara så jävla lätt Snälla funnylin STÄNG INTE!*tittar på oneline list igen* Redigerad 22 december, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Snälla funnylin STÄNG INTE!*tittar på oneline list igen* One line? Får jag bara en replik idag? Okej då får det bli följande: Ehm...alla maträtter bör innehålla Colgate(Vilken som helst)för att ha rätt att kalla sig maträtter! *Inte stängd* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 så rätt så Marquis! och jag har alltid undrat vad tusan står 2k4 för? "K" är ett prefix, alltså "kilo". Kilo betyder 1000, så det man menar är 2kilo(000)4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 "K" är ett prefix, alltså "kilo". Kilo betyder 1000, så det man menar är 2kilo(000)4 Har väl för mig att k också var något grekiskt ord (okej Kilo är ju också grekiskt men...) som var rätt så långt, typ kva nånting tror jag... som betydde tusen... men... jag är inte säker på det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts