Jacker Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Har otåligt väntat på att Wild_hawk ska göra denna tråd. Men han verkar inte ha vart aktiv på ett tag, så jag får väl stå för årets tävling (om inte nån vill hjälpa mig! ). Så här gör du: Tillaga valfri rätt och lägg upp på en tallrik. Lägg en lapp med din namnteckning (din nick här på GTAsajten alltså) vid tallriken och fota. Lägg sen upp bilden här. Skriv också upp vad din rätt innehåller! Regler: 1. Max ett bidrag per person. 2. Inga nedvärdernade inlägg om personers mat. 3. Det är tillåtet att ha stöd av föräldrar/andra personer så länge det är du som tillaget sjävla maten. 4. Man får inte sno/lägga upp bidrag från förra årets tävling. 5. Tyvärr ingen julmat. Om det vore tillåtet skulle ungeför 90% av alla ställa upp med det, har jag en känsla av... TÄVLINGEN HÅLLS FRAM TILL 2 JANUARI 2005, DÅ DET BLIR OMRÖSTNING! Good luck... Redigerad 21 december, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 o_O vilka minnen, funderar på om jag ska ställa upp, och isf med vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Jag är värsta überkocken så vänta er stenhårt motstånd... Muahaha Är det ok att lägga in 2 maträtter om en annan i ens familj vill vara med som inte har ett konto? Redigerad 21 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Nej, då får han/hon skaffa sig eget konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Aj aj... Jaja, skitsamma då... Ungjäveln får skaffa ett eget konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Kommer ihåg första tävlingen.. jag ställde upp med en macka med smör, salami och Frosties. Fick inte en enda röst av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Reglerna uppdaerade... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Kokade ihop en thecopy-special! Grundingridienserna Inävlor?? Klar Klar 2 Vinnare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Kokade ihop en thecopy-special! Grundingridienserna Inävlor?? Klar Klar 2 Vinnare? Hahaha! Fyfan vad vidrigt och underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 epix: Tackar Tack! Fick VG+ för den på HK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vad är det för något? Knäckebröd, skinka och tomatsås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Kokade ihop en thecopy-special! Grundingridienserna Inävlor?? Klar Klar 2 Vinnare? Vafan är det för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Haha, jag ska testa göra något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag kan stolt medela att min thecopy-specialite innehåller följade ingridienser:Kokt SkinkaKnäckebrödGammla makaronerFelix Pasta Ketchup (noter särskrivningen)VattenMjölBananPolarbrödOboyLappkräm (Mässmör)KanelpepparGrönsakskryddaVitlökspulverEn styck plastblad från plastblomma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Snälla, försök att hålla denna tävling seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Påstår du att mitt bidrag inte smakar? Redigerad 21 december, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jacker, om man bara rör ner diverse saker och blandar riktigt noga kan det bli gott. Ahh... Topp3's specialkorv. Nej, inte den korven. Gjorde korv med bröd förut.Kall korvKorvbrödKaviarKetchupMarmeladDet var faktiskt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Men ni behöver ju inte förstöra för dom som lagar "seriösa" maträtter?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hur förstör vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag förstör inget, jag försvarar bara mina och teh( )-copys åsikter! Mat behöver inte se ut som mat för att vara gott, och det behöver inte innehålla logiska ingredienser. Våga experimentera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts