HardPaty Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Alltså jag förstår inte vad man gör när man slår på hover grejen i helikoptrarna? När man hovrar med en helikopter står man ju still i luften utan att sjunka eller stiga . Och en annan dålig sak är att man sitter på fel sida i helikoptern. I riktiga helikoptrar sitter man på höger sida och styr iallafall i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 när snubben på discovery byggde en helikopter så satte han de primära styrgrejerna på vänster sida... (england) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 mmm, SA utspelar sig i USA vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Öhh, jag visste då inte att man styrde på höger sida i en helikopter. Svenska polisens helikopter styrs oftast på vänster sida men i och för sig är den tysk tillverkad men varför skulle man sitta på olika sidor i olika andra länder när man flyger. Fast det kan vara möjligt i med att helikoptar oftast går att styra på både höger och vänster sida. Svenska polisens Eurocopter EC 135 P2 är en av dom som styrs på båda sidor. Bifogar en bild på cockpit i en Eurocopter EC 135 P2 till vänster som svenska polisen använder och en Puma SA 330 till höger som ofta används som räddningshelikopter och transport. Hoppas detta räcker som bevis för att du ska tro att det är okej att flyga på vänster sida i GTA... Redigerad 21 december, 2004 av Gebban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 det är väll klart att man kan styra helikoptern på båda sidorna. villken sida man styr med är väll lite enligt tyck o smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ville bara påminna om att han frågade om hur man Hovrar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Alltså jag förstår inte vad man gör när man slår på hover grejen i helikoptrarna? När man hovrar med en helikopter står man ju still i luften utan att sjunka eller stiga . Och en annan dålig sak är att man sitter på fel sida i helikoptern. I riktiga helikoptrar sitter man på höger sida och styr iallafall i sverige. man kan styra från båda sidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Ville bara påminna om att han frågade om hur man Hovrar ! Ursäkta mig men vad är ditt problem. Att han frågade hur man hovrar stämmer, men sedan påstår han en sak till som du kanske hade sett ifall du hade läst ordentligt. Det var det vi andra besvarade. PS. Ville bara påminna dig om att ditt inlägg var totalt onödigt. DS Redigerad 22 december, 2004 av Gebban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Min farsa är pilot och därför visste jag att man styr på höger sida. Man kan ju styra på vänster sida också men "förstepiloten" sitter på höger sida för stigspaken (eller vad den nu hette) som man flyger upp och ner med sitter till vänster och det blir naturligare på nått sätt att sitta till höger. Eftersom att man går på flygskola i spelet så borde ju CJ veta att man ska sitta till höger. Redigerad 22 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Min farsa är pilot och därför visste jag att man styr på höger sida. Man kan ju styra på vänster sida också men "förstepiloten" sitter på höger sida för stigspaken (eller vad den nu hette) som man flyger upp och ner med sitter till vänster och det blir naturligare på nått sätt att sitta till höger. Eftersom att man går på flygskola i spelet så borde ju CJ veta att man ska sitta till höger. Hehehe... Okej jag håller inte med din pappa. Vad flyger han för helikopter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 mmm, SA utspelar sig i USA vettu. nej saudiarabien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 nej saudiarabien Patetiskt försök att vara rolig Rickard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Hehehe... Okej jag håller inte med din pappa. Vad flyger han för helikopter?? Han flyger inte så mycket nu för tiden. Han ska gå i pension nästa sommar. Men han brukade flyga Vertoler (stavning?) och puma, och lite andra små helikoptrar. Alltså typ räddnings-helikoptrar som man hämtar folk ur vattnet med. Han plockade upp nån på estonia när den sjönk. Redigerad 23 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts