Jump to content

Levde gta san andreas upp till era förväntningar?

DaVa
 Share

Recommended Posts

helt ärligt så blev jag en gnutta besviken :'( detta hade Aldrig hänt om jag inte hade vart inne på gtasajten och hört alla falska rykten från både topicar och från huvudsidan... men ja tycker ändå (lätt) att de är det bästa spelet genom tiderna, men de hade vat ÄNNU bättre om ja inte inspererats att alla idiotiska tykten.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

helt ärligt så blev jag en gnutta besviken  :'(  detta hade Aldrig hänt om jag inte hade vart inne på gtasajten och hört alla falska rykten från både topicar och från huvudsidan... men ja tycker ändå (lätt) att de är det bästa spelet genom tiderna, men de hade vat ÄNNU bättre om ja inte inspererats att alla idiotiska tykten..  ;P

håller me till 100%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gick över mina förväntningar ska jag säga. Trodde aldrig de skulle kunna göra bättre än VC. :wub:

Verkade lite väl avanserat där ett tag men allt är som det ska. Bra story (Bättre än de andra tillochmed), OK musik (Men de andra spelens musik var bättre), jätte bra kontroll på bilarna (Slår tillochmed bil kontrollen i GTA 3. VC hade en aning sämre) så biljackterna blir som de ska bli (Biljackterna blev mycket dåliga i VC tyckte jag), bättre gubbstyrning och mycket annat grejs som nu är med i spelet som inte var med innan.

Helt klart 5 teehee av 5!!!!!

;P:P:P:D:teehee:

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker spelet är helt underbart!! ;P

synd att dom inte han få med allt dom sade skulle vara med. :'(

Det är iallafall bättre än vice city.

Lever nog upp til mina förväntningar. :P

storyn är grym!!!!

Det var ett bra spel men höll inte samma klass som VC !

Nu kommer jag få mkt klagomål... Men här är anledningarna:

1.Det fattades en massvis av info som jag läst m.m.

2.Skönare miljö och bättre handling på VC.

3.Skönare fordon även på VC.

4.För lite uppdrag.

Edit:Du Gud ! Sabre Turbo existerar i spelet.

Redigerad av Chillen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor