DaVa Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag tycker spelet är helt underbart!! synd att dom inte han få med allt dom sade skulle vara med. :'( Det är iallafall bättre än vice city. Lever nog upp til mina förväntningar. storyn är grym!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
An3LL Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) deleted Redigerad 22 juli, 2021 av An3LL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 spelet är riktigt bra, saknar dock sabre turbo :'( varför tog dem inte med den bilen,den var ju lätt en av dem skönaste bilarna i vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 helt ärligt så blev jag en gnutta besviken :'( detta hade Aldrig hänt om jag inte hade vart inne på gtasajten och hört alla falska rykten från både topicar och från huvudsidan... men ja tycker ändå (lätt) att de är det bästa spelet genom tiderna, men de hade vat ÄNNU bättre om ja inte inspererats att alla idiotiska tykten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Rent tekniskt och spel mässigt är det naturligtvis bättre än VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 lätt att det levde upp till mina förväntningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag kan ju inte påstå att det inte levde upp till förväntningarna, men som någon redan skrivit lite högre upp så var det lite trist med alla dessa falska rykten... Men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Nja kanske inte direkt. Men ändå gjorde det det. Eftersom man inte kan göra ett spel själv som är bättre så tycker inte jag att man ska klaga. Det lär ju vara ganska svårt att göra ett spel så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 helt ärligt så blev jag en gnutta besviken :'( detta hade Aldrig hänt om jag inte hade vart inne på gtasajten och hört alla falska rykten från både topicar och från huvudsidan... men ja tycker ändå (lätt) att de är det bästa spelet genom tiderna, men de hade vat ÄNNU bättre om ja inte inspererats att alla idiotiska tykten.. håller me till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Gick över mina förväntningar ska jag säga. Trodde aldrig de skulle kunna göra bättre än VC. Verkade lite väl avanserat där ett tag men allt är som det ska. Bra story (Bättre än de andra tillochmed), OK musik (Men de andra spelens musik var bättre), jätte bra kontroll på bilarna (Slår tillochmed bil kontrollen i GTA 3. VC hade en aning sämre) så biljackterna blir som de ska bli (Biljackterna blev mycket dåliga i VC tyckte jag), bättre gubbstyrning och mycket annat grejs som nu är med i spelet som inte var med innan. Helt klart 5 teehee av 5!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Grymt bra spel! Tycker att det skulle ha varit fler uppdrag och lite fler vapen. Men ett spel kan inte ha allt! jag är absolut inte missnöjd med spelet. Det jag blev mest överraskad av var grafiken. 20x bättre grafik än VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Jag tycker spelet är helt underbart!! synd att dom inte han få med allt dom sade skulle vara med. :'( Det är iallafall bättre än vice city. Lever nog upp til mina förväntningar. storyn är grym!!!! Det var ett bra spel men höll inte samma klass som VC ! Nu kommer jag få mkt klagomål... Men här är anledningarna: 1.Det fattades en massvis av info som jag läst m.m. 2.Skönare miljö och bättre handling på VC. 3.Skönare fordon även på VC. 4.För lite uppdrag. Edit:Du Gud ! Sabre Turbo existerar i spelet. Redigerad 21 december, 2004 av Chillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det var mil över mina förväntnigar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 japp. det gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ja det gjorde det, fast jag tycker det är dåligt att dom har klippt bort eller vad dom nu gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag tycker spelet är helt underbart!! synd att dom inte han få med allt dom sade skulle vara med. :'( Det är iallafall bättre än vice city. Lever nog upp til mina förväntningar. storyn är grym!!!! vet inte än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 långt över mina förväntningar!(och dom var stora!) Tigern, hur mår Nasse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Off-Topic:Tiger , hur fixar man det där med VC stats ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Edit:Du Gud ! Sabre Turbo existerar i spelet. VART!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har inte sett den nånstans vart får man tag i den jag måste veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 VART!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har inte sett den nånstans vart får man tag i den jag måste veta Jag tror han "ljuger" som vi säger i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts