Galenhund Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Är det inte dags för en uppdatering av San Andreas sidan här på gtasajten snart? Det är ju trots allt typ 2 månader sen spelet släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vänta ett par veckor så kommer det hända saker, kan jag nästan lova. Okej, hur många veckor ska vi säga? Två, tre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vänta ett par veckor så kommer det hända saker, kan jag nästan lova. Och det vet du därför att? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 OBS! Informationen nedan är gammal! Sidan kommer att uppdateras snart. Står så ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 OBS! Informationen nedan är gammal! Sidan kommer att uppdateras snart. Står så ju det har ståt så i 1½ månad hur mycket är snart för er? 1½ månad är för mycket för snart tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 snart är väl några dagar eller en stund eller en månad eller ett år eller ett sekel eller en stor jobbig mening som du bara fortsätter läsa och den stund som går är väl snart! uppdatera San Andreas sektionen nu, börjar bli irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 var är ditt tålamod? hultan tillbringar väl minst hela dagarna på universitetet just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 var är ditt tålamod? hultan tillbringar väl minst hela dagarna på universitetet just nu? jo det är så jag har uppfattat det... men jag tror det kommer hända saker snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Men alla har ju spelet nu nästan.. så det är väl inte så bråttom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts