Meller Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag får aldrig mail om lösen. Varför? Kollat skräppost också? Fast antar att du gjort men det enda jag kunde komma på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Fick den nu men tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) inget... Redigerad 22 december, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 He he he, som Meller sa, titta eran skräppost när ni har registrerat, vissa emailhostar gillar att lägga våra email som spam eller skräppost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hur går det med spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hur går det med spelet? Håll dig uppdaterad på våran sida istället för att fråga här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Håll dig uppdaterad på våran sida istället för att fråga här ok Förlåt för att jag fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 ok Förlåt för att jag fråga Du behöver inte ursäkta ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Varför har ni inga screenshots på hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Därför att Kaboom inte orkat lägga in det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Varför har ni inga screenshots på hemsidan? Forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ursäkta att jag drar upp en gammal tråd men hemsidan till erat spel funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ursäkta att jag gör som David, men jag håller med... detta spel är dödsdömt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vad jag vet så har Kaboom bytt ämnet till en vice city modd , mer vet jag inte, om den skulle vara nerlagd eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag kan inte kolla in på länkarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Synd, jag tyckte det verkade kul....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Det tror jag vi alla tyckte Jag menar, den där 3D-motorn kostade pengar, utnyttja den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Det är svårt att hålla ett bra initiativ hela vägen när man gör ett spelsamarbete... MEn jag och Kalan lyckades! Tyvär kan jag inte lägga upp spelet då internet sluta funka på min dator . Men ja ska dra över de till nån annan från mp3:n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts