Plutonium_Man_91 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag har en fråga: vad är ett fps spel? First Person Shooter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 First Person Shooter ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ok som CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vi behöver fler så om du kan något om 3d modellering eller programmering så joina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Kaboom har nu uppdaterat forumet med ett "Screenshots" forum, där kommer vi lägga upp in-game screenshots från spelet när vi testar, Renderscreens och liknande. Så ni som är glada att få se bilder kan ju hålla sig uppdaterade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag har en fråga: kommer ni sälja spelet eller kommer ni lägga ut det så man kan ladda hem det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag har en fråga: kommer ni sälja spelet eller kommer ni lägga ut det så man kan ladda hem det? Skulle tro att vi kommer lägga upp det så man kan tanka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vilka andra spel använder sig av grafikmotorn ni använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vilka andra spel använder sig av grafikmotorn ni använder? http://www.truevision3d.com <-- Titta själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Sorry för dubbelpost men.. Sidan är uppe!!! Joina forumen, håll dig uppdaterad där .. http://chaosentertainment.3dd3sign.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Kul med fler "hemma-gjorda" spel här på forumet Nu är jag inte like ensam längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Kul med fler "hemma-gjorda" spel här på forumet Nu är jag inte like ensam längre men det här spelet är lite proffsigare än ditt powerman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 men det här spelet är lite proffsigare än ditt powerman Jag ser det. Kanske är lika bra jag ger upp I helv*te häller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 en himla bra idé är att träna på din stavning, fast i din ålder så kanske man inet kan bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 en himla bra idé är att träna på din stavning, fast i din ålder så kanske man inet kan bättre? Ok börja inte bråka med mig nu, jag skrev så för att det skulle se kul ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ok börja inte bråka med mig nu, jag skrev så för att det skulle se kul ut. jaja, gillar inte att bråka Aja, lycka till, hoppas att det går bra med spelen i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) jaja, gillar inte att bråka Aja, lycka till, hoppas att det går bra med spelen i framtiden. Så ska det låta Lycka till själv! Redigerad 22 december, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 jaja, gillar inte att bråka Aja, lycka till, hoppas att det går bra med spelen i framtiden. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 men det här spelet är lite proffsigare än ditt powerman Hihi, PowerMan var skoj i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag får aldrig mail om lösen. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts