Jump to content

The Revolution of 1821

Marquis
 Share

Recommended Posts

Okej, i nuläget så har vi inte så mycket information att ge ut, men om vi vill hjälpa till så säg till här eller pm:a mig, Kaboom eller AE_Dave.

Info om spelet:

Spelet är i 3D och är ett FPS. Spelet utspelar sig under 1821. Vi är ännu inte säkra på om det ska ha en story och sp eller om det enbart ska vara ett mp-spel.

Vi i Teamet:

Marquis (modellerar)

Kaboom (webmaster, kodar spelet)

AE_Dave (modellerar)

Vi behöver:

En/flera skinners (måste vara duktigt, kunna texturera 3d-saker från grunden)

En/flera modellerare (ska helst använda 3Ds Max, Cinema 4D)

En/flera soundmakers/finders (ska kunna göra/hitta bra ljud för vapen, steg m.m.m.)

Hemsida:

Chaos Entertainment Är under konstruktion...

Vi lovar att vi släpper lite info/screen runt nyår.

Denna posten uppdateras allteftersom så titta hit nån gång då och då!

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Glöm bara inte att ifall den som letar ljuden INTE får ta från några andra spel eller ladda från sidor som har licens på ljudet, eller vad tusan det är. ;)

Jaja, Kaboom du gick offline nu men, du kanske kikar in här sen när du kommer tillbaka :angry: iaf. Första gubben (Alpha) är klar. Säg till sen så skickar jag den, så ser vi om det funkar. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lovar att jag äger på voicecasting. Jag skulle kunna fixa det mesta i ljudväg, tror jag. Säg bara vad ni vill ha! Jag kan ordna med licenser och sånt där.

:( låter ju gott.

Om du har msn så lägg till mig i din kontaktlista: westerlund_333@hotmail.com, har några små frågor ;) sen får vi väl se, så får du prata med Kaboom ifall du får vara med ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor