Joey Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 tja alla goda. jag har en fråga hur kommer man upp i skyskrapan på staunton island? alltså i den skyskrapan där man gör uppdrag i på bygg platsen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Man måste flyga med dodon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 ja och den funkar ju så bra på PC flyger 5 sek innan skitet landar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 È du säker på att planet slår gnistor, du jämnar ut planet med Num 6 och aldrig trycker på Num 9! läs Arvids dodo guide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 this topic in #23... (syftar på antal dodo trådar... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Fixa gta3 på ps2 istället. Mycket enklare. annars fixa gta vice city (asroligt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Man kan komma upp där med RHINO också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Men, gå och gosa med dina marsvin!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 hur kan man komma upp dit me Rhino då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 jag har försökt att flyga med Rhino, men jag klarar det inte. kan någon förklara hur mn gör? jag har PS2, men det skall väl inte spela någon roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Slå in dodo fusket vänd pipan bakåt. sen skjuter du bara tills du kommer upp i luften... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 hur lång tid skall det ta för den att lyfta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 jag har asså försökt med alla koder och jätte många knep... men det funkar inte. koderna som jag använde var: dodo och styr bilen bättre (när man tutar så hoppar bilen du vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 jag har asså försökt med alla koder och jätte många knep... men det funkar inte. koderna som jag använde var: dodo och styr bilen bättre (när man tutar så hoppar bilen du vet) Ta Rhino(stridsvagnen),slå in Chittychittybb, vänd kanonen bakåt, hitta en lång raksträcka, skjut medans du kör framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 ja det skulle ju funkat men jag har det på PS2... ja vet hur man gör (tror jag) men det funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 ?? Konstigt funkar för mig på data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 tja... ioförsej så är min skiva så repig (inte mycke alls men tillräkligt) att man kommer in i "blou hell" fast husen är kvar ibland. och ibland låser sej allt och det kommer upp en text "error cant read gta3-dvd". det är ett mirakel att jag lykats varvat spelet. så hade jag inte fått skivan av en kompis skulle jag tyckt att dte var jätte dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts