Matteus Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Super Mario Bros - Det nog första tv spelet jag någonsin spelade. Metal Gear Solid - Inte så gammalt förstås men det är ju världens bästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Alla Zelda-spelen! (OOT, MM, WW) Och i början av Vice city.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskaladera Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det mesta till NES och SNES ligger mig riktigt varmt om hjärtat. Någon av de bästa känslorna som finns är att sitta på muggen och bläddra igenom en trave gamla SuperPower-nummer från 1993... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Road Rush Det första spelet som jag var bra på!!! Är det det spelet som man kör motorcykel i? Man kan köra över gamla tanter med rollator samt slå ner folk man kör förbi med kättingar och annat? Har för mig det hette Road Rash eller något sådant. Har inte spelat det på många evigheter, men kul var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Metal Gear Solid/Metal Gear, GTA, Prince Of Persia (första versionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Är det det spelet som man kör motorcykel i? Man kan köra över gamla tanter med rollator samt slå ner folk man kör förbi med kättingar och annat? Har för mig det hette Road Rash eller något sådant. Har inte spelat det på många evigheter, men kul var det Har för mig att det va ett motorcykel spel till playstation där man skulle köra extrema motorcykel race, man kunde tex slå varandra med kedjor och massa roliga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Aaa, det kommer jag ihåg jätte roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) The Legend of Zelda - A link to the past Little Big Adventure 2 Abuse Redigerad 22 december, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Larry spelen som kom innan magna cum laude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts