RavenE Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Hej! Någon som vet var den vita "hood-tröjan" som det står Rockstar med röd text på finns? Om ni sett bilden där CJ kör en bil, där Sweet och dom är med i och gör en Drive-by, så har ni sett tröjan! Jag har letat, men inte hittat ngn bild på den....tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Den finns till 99,9 % på Sub Urban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Den finns till 99,9 % på Sub Urban Menar du att man får den då man har 99.9% på spelet, eller är du 99.9% säker på att den finns där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Menar du att man får den då man har 99.9% på spelet, eller är du 99.9% säker på att den finns där? Jag är till 99,9 % säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 suburban jag är 100% säker för jag köpte den där för typ 2 timmar sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag är till 99,9 % säker. Yes! Den finns där!! Tack så j*vla mkt!!!!! I owe you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts