ZcruweN Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 jag vet ett litet fusk så man hoppar skithögt med cykeln man måste ha en smg till detta, håll in r1 en halv sekund efter trycker du på skjut knappen då hoppar du skit högt, ha så kul nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 En gammal nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 En väldigt gammal nyhet...! Har du inte varit i forumet på länge Enbom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 En väldigt gammal nyhet...! Har du inte varit i forumet på länge Enbom? Försöker vara inne så ofta jag kan...Men jag såg den nästan med en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 jag fick reda på det för nån dag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
An3LL Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) deleted Redigerad 22 juli, 2021 av An3LL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 När visste ni om det här då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Kan man hoppa med cyckeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Kan man hoppa med cyckeln? Ja, man gör en "ollie" det går i verkligheten också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 hur trycker man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
An3LL Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) deleted Redigerad 22 juli, 2021 av An3LL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 inte för att ni verkar sura eller så men måste varenda medlem på forumet skriva när nån nämner en gammal nyhet. det är väl bara å skita i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 inte för att ni verkar sura eller så men måste varenda medlem på forumet skriva när nån nämner en gammal nyhet. det är väl bara å skita i w0rd... Orka kommentarerna "öööööh redan soppa?!?!" "Fan va gammalt, haha noob kommeru på det först nu". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 De försöker väl visa sig bättre än alla andra... när de i själva verket framstår som jubelidioter. =/ Stackars värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 jag vet ett litet fusk så man hoppar skithögt med cykeln man måste ha en smg till detta, håll in r1 en halv sekund efter trycker du på skjut knappen då hoppar du skit högt, ha så kul nu Eh, det får man reda på under andra uppdraget ju när man cyklar från Ballas...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Eh, det får man reda på under andra uppdraget ju när man cyklar från Ballas...! NEJ det får man inte, bara att man kan hoppa med cykeln!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 haha en av grejerna jag gjorde först av allt när när man vart dumpad av tennpenny o polaski ? så hitta jag en smg och hoppade och sköt o flög åt a hel*ette hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Old like grandpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts