Cortez Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Nån som vet en checklista på allt man måste göra förutom storyn för 100%? För nu har jag gjort allt jag vet om att man kan göra, och jag borde ha 100% men den står på 97,87% eller nåt... Asknäppt. Jag har hört folk snacka om att man måste köra burglar missions(råna hus) tills man har rånat för 10000 kr. Stämmer det? Sen såvitt som jag vet, behöver man ingen speciell % med flickvänner för 100%. Eller? Aja, jag skulle vilja ha en checklista på alla smårace och allt annat man måste göra... Om nån kan hitta det, vore jag väldigt tacksam. Redigerad 20 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Gjort tåg uppdragen?? Edit: Och alla BMX Challenge, Beat The Cock osv. Redigerad 20 december, 2004 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Jepp det har jag gjort. Men jag har hittat en sak kanske.. http://faqs.ign.com/articles/566/566942p1.html Las Venturas Airport Freight Depot [ ] San Fierro to Las Venturas [ ] Dam Rider [ ] Desert Tricks [ ] Las Venturas Ringroad Och de? De racen jag kört på LV flygplats var dessa: Las Venturas Airport [ ] World War Aces [ ] Barnstorming [ ] Military Service [ ] Chopper Checkpoint [ ] Whirly Bird Waypoint [ ] Heli Hell Nån som vet vad det är, det som jag påpekar och var man hittar dom? De flygracen jag körde på LV flygplats, var precis vid ingången brevid ett garage. Challenges: [ ] Lowrider Challenge Lowrider Challenge? Var ligger det? är det inbäddat i storyn, det där man får av cesar? Eller var man hittar man det isf? Redigerad 20 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Badlands A o B gör du i uppdrag...Ett av dom heter iallafall Wu ZI Mu och görs för Ceasar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Badlands A o B gör du i uppdrag...Ett av dom heter iallafall Wu ZI Mu och görs för Ceasar Ok, de har jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Ok, de har jag gjort. Lowrider Challenge Det gör du vid Unity Station i Los Santos..Det är ungefär som en bilmekaniker som frågar om du vet vars du har en lowrider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 kan denna tråd hjälpa dig http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=153494 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Härligt... Då undrar jag bara var på LV flygplats jag hittar dessa: Las Venturas Airport Freight Depot [ ] San Fierro to Las Venturas [ ] Dam Rider [ ] Desert Tricks [ ] Las Venturas Ringroad Och om det är sant att man måste råna för sammanlagt 10000 $ för 100% ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Härligt... Då undrar jag bara var på LV flygplats jag hittar dessa: Las Venturas Airport Freight Depot [ ] San Fierro to Las Venturas [ ] Dam Rider [ ] Desert Tricks [ ] Las Venturas Ringroad Och om det är sant att man måste råna för sammanlagt 10000 $ för 100% ? man behöver typ råna 8 grejer och så står det burgling mission complete. fick typ 1500 gta pengar av det hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag klarade nyss Lowrider Challenge vid Unity Station, och det stog "Winner". Men min procent har inte rört sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag har ställt samma fråga och det verkar som Lowrider är med i 100% Jag har runt 99% nu och jag har kvar FireFighter och Alla tags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Härligt... Då undrar jag bara var på LV flygplats jag hittar dessa: Las Venturas Airport Freight Depot [ ] San Fierro to Las Venturas [ ] Dam Rider [ ] Desert Tricks [ ] Las Venturas Ringroad Och om det är sant att man måste råna för sammanlagt 10000 $ för 100% ? Det ligger inte på flygplatsen utan som det står i LV Freight Depot, alldeles söder om flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 En fråga... Nu är jag förvirrad. Jag har klarat både Lowrider Challenge, och Burglary Missions sen %-mätaren ökade senast, den rörde sig varken när jag klarade Lowrider, och inte heller när jag klarade Burglary. Har ingen av dom nåt med 100% att göra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts