saftburk Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Var finns den svarta skåpbilen som man ska använda till att sno saker ur hus? Har kommit till tredje ön och kom å tänka på att jag glömde att kollla upp det efter att jag gjort uppdraget, var ett tag sen När jag ändå startat en tråd så kan jag lika gärna passa på att fråga var bilen "Tanker" finns? Det är nämligen sista bilen som jag behöver för att klara andra exportuppdraget, något störande att aldrig hitta den... Hittade en grym karta, så om ni kan painta dit en prick där nån av sakerna finns så vore det schysst! http://www.gtasanandreas.net/screenshots/g...y.php?image=583 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Läs här INNAN du frågar nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Rånarbilen finns emot gymmet i LS nära grove street, bakom gallret. Tanker hittas asmycket vägen imellan Angel Pine och Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Leta reda på Boxburgl på kartan..Det är inbrottsbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saftburk Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Cortez: Hittar inte, du skulle inte vilja göra en prick på kartan? Vore en dagens goda gärning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Leta reda på Boxburgl på kartan du la upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saftburk Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Enbom: Jag har redan hittat rånarbilen, jag menade Tankern. Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Om du menar stridsvagnen så heter den Rhino och finns i Area 69 Jag har inte sett någon bil som heter Tanker annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ja tror att Tanker är en lastbil eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saftburk Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Menar Tankern, Rhino är inte samma bil. Jag behöver den till ett exportuppdrag. Carloz skrev att den fanns mellan Angel Pine och Los Santos, nån som kan specificera lite mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Menar Tankern, Rhino är inte samma bil. Jag behöver den till ett exportuppdrag. Carloz skrev att den fanns mellan Angel Pine och Los Santos, nån som kan specificera lite mer? Tanker är lastbilen, och den kan man inte missa på vägarna till landsbygden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saftburk Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Tackar! Hittade den, trodde att det var en bandvagn och inte en lastbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts