kurrhtenn Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Var kan man köpa skorna han har på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag tror det är Sub Urban.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Nej det är på pro laps... 100%!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 prolaps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Pro Laps Black Hi Tops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 pro laps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Påtal om skor. Har sett på en del bilder att CJ har ett par ljusbruna Timberlandkängor på sig. Finns dessa eller är det bara ännu en av deras dåliga PR-bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Du måste mena cowboy bootsen som finns på binco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Du måste mena cowboy bootsen som finns på binco Nej, såg nu att kurrhtenn har den bilden som signatur! Det var de skorna jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 De finns. Jag hade dom på mig förut. Tror att jag köpte dom på pro laps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Påtal om skor. Har sett på en del bilder att CJ har ett par ljusbruna Timberlandkängor på sig. Finns dessa eller är det bara ännu en av deras dåliga PR-bilder? Menar du inte dom som finns på DS? Skorna på bilden liknar iaf dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) edit: ja tittade på din signatur :"> Redigerad 23 december, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts