Corleone Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Är det någon som har "the introduction" på dvd och kan berätta lite om den. Redigerad 20 december, 2004 av alex_gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vad har det med san andreas att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vad har det med san andreas att göra? Det är en film som berättar lite om innan spelet börjar, t.ex. när Carls morsa blir dödad o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Är det någon som har "the introduction" på dvd och kan berätta lite om den. eller så kanske nån kan berätta ifall man kan få tag på den där lilla godbiten nånstans utan att tömma fickorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 eller så kanske nån kan berätta ifall man kan få tag på den där lilla godbiten nånstans utan att tömma fickorna Skulle jag också vilja veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 kollat *HOST* DC? *HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 kollat *HOST* DC? *HOST* VA? förstår ingenting trög som jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 VA? förstår ingenting trög som jag är. DC=direc conect=man kopplar upp datorn till en server så kan alla dela med sig av allt. är det nåt du vill ha så hittar du det då DC. inte för att ja ha de men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Har sett hälften, och tycker inte det var mycket att hänga i julgranen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag får den snart!! Äntligen efter alla väntan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 den som man kan ladda ner på rockstargames hemsida, e de bara en liten del av ´hela, eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 den som man kan ladda ner på rockstargames hemsida, e de bara en liten del av ´hela, eller?? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ok, den verkar ju skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Den finns "inte" på piratebay.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag tankar den under natten! Men eftersom man inte får snacka warez så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Har sett den, tyvärr måste jag säga att den inte var så bra/informationsgivande som jag hade hoppats, visst man fick reda på en del men inte så som jag hade hoppats på :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Nu har jag kollat på The Introduction... Den var inte alls som jag väntat mig alltså negativ rikting För det första blev den ganska rörig och man förstod inte så mycket! Men det där med hur CJ mamma blev mördad gjorde dom extremt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Den finns "inte" på piratebay.org Jag hittade den inte där heller Alvarlligt jag hittan ej ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag vet att den finns där men jag tänker inte ladda hem den olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts