Copstar Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vad är det du inte kan då? Utvändigt kan du ju göra klart och sen fråga någon hur man gör resten. Typ Copstar eller nåt. Copstar har väl gjort bilar eller? Hoppas du bilr klar. Jag har försökt att göra inrendning på den bilen.. men du marsh bygg klart hela bilen utom det du inte kunnde så kanske jag kan försöka igen att bygga inredningne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Va e de du har problem med då? Jag vet inte hur jag ska göra resten av delarna asså hur jag ska göra dem plus jag vet inte redigt har tröttnat lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 0k :/ men ta paus då.. i typ en vecka eller så.. borde funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hmmm här va det dött hmm om man skulle gör lite på bilen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Hmmm här va det dött hmm om man skulle gör lite på bilen ? Ja tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snabl_a Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Har det hänt något på bilen än?? riktigt nice iaf Redigerad 29 maj, 2005 av snabl_a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 .du kunde pm'at han! istället för att dra upp en topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 .du kunde pm'at han! istället för att dra upp en topic! Men det hör väl till topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hur går det med PV'n ? Ser bra ut hittills, om än lite kantig ibland..menmen, min första bil var inte heller så grymt bra....o den e väll uppe i ca. 20 000 polys utan hjulen (!) (Lite övararbetad, men ändå kantig) När kommer nästa update? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Jaevlar! sådant polywaste har jag aldrig sett, jag har lyckats göra en pvskärm på 200 polys och du måste ha andvänt nästan 800 ett annat tips: alla polys måste möta en annan om det nu inte är en kant dvs alltså |\|\|\| och inte |\| |\| |/| eller nåt sånt, alla ska sitta ihop Redigerad 3 juni, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ser bra ut (förstia bilden) så har du slösat för mycket plys på ett ställe som kunde varit 2 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts