LunCh Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Men om man kollar på polysarna så ser det inte ut som en dörr någon stans Redigerad 2 januari, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Du får nog ta o sätta ihop bilen ordentligt också... ser ut som det e en del sprickor haha måste man börja med stor bokstav nu också Redigerad 3 januari, 2005 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tycker inte alls om fälgarna. Gör bilen helt orginal istället. Sen bör du också stänga av din tv-ut när du tar screens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tycker inte alls om fälgarna. Gör bilen helt orginal istället. Sen bör du också stänga av din tv-ut när du tar screens. Orginal ska det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hör det första det är ingen dörr ännu man kan använda detach men jag vet inte hur haha och för det sista urkas det kommer inte bli nån original Street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ingen orginal :'( *snyft* en fin bli som blir mycket ful :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vadå asså jag ska ju inte göra om amssa skit asså typ slicks bak och sport stolar och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jomen det blir snyggt med lite fina fälgar och stolar tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gött att nån gillar det hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Bilen är bra men det är dom där fälgarna som sabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det e lättare att göra en custom än orginal man behöver inte vara lika nogrann med detaljer o eftersom det där är din första bil tycker jag du ska göra lite custom sedan när du kan programet mer så ska du göra en orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Desutom så sa han ju att det skulle vara en sport (:!!!, vill se uppdate nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag med! Update ffs :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Kan väll komma snart men jag har inte gjort så mycket bara provmonterat ihop karossen och fälgarna credit till copstar* för dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Här kommer nu en update haha inte för det har hänt så mycket plus att jag är inte klar med asen och en sak till jah har mycket kvar att göra men jag vet inte hur men tack till copstar och vincent för hjälp med grejorna som har hänt hitills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 SNYGGT! Kommer du lägga upp den på gtamods.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 men tack till copstar och vincent för hjälp med grejorna som har hänt hitills Hehehe, inga problem för min del ! Men jag stavar Wincent inte Vincent ! Snyggt förresten ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Kan väll hända att jag lägger upp den men jag vet inte om den kommer bli klar för jag vet inte hur man gör resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Va e de du har problem med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Kan väll hända att jag lägger upp den men jag vet inte om den kommer bli klar för jag vet inte hur man gör resten Vad är det du inte kan då? Utvändigt kan du ju göra klart och sen fråga någon hur man gör resten. Typ Copstar eller nåt. Copstar har väl gjort bilar eller? Hoppas du bilr klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts