xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 vill ni ha uppdate Ja!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) FY FAN VA MYCKE POLYGONER!!! Och du använde ju typ 30% av dom... Redigerad 27 december, 2004 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 FY FAN VA MYCKE POLYGONER!!! Och du använde ju typ 30% av dom... du han kan ha så mkt (bara han gör klart den) det e bra övning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) hahah aok då kan ni få det då uupdate asså Redigerad 27 december, 2004 av mars_attack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jävlar vad snyggt! Den ska du vara nöjd med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag vill se en wireframe och vet hur många polygoner bilen har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 de du urkas hahah gissa hahahahahahaha du dör nog om du får veta det för det vet ja inte ens sj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Dör tvivlar jag faktiskt på. Men jag gissar väl på 5000 då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 hmm ja ser endel glipor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 mmmm jag vet jag ska nog göra nått åt det hehe hihi haha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 det e ungeför 1100 faces Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 de visste du hahaha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 1100 var ju inte mycket. Definitivt inget att dö av. Men skulle det vara 10 ggr mer så skulle jag nog dö lite iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 hahaha jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) du slösar aldeles för mycket på onödiga polys där dom inte behövs, man hade kunnat göra lika bra me häften av dem iaf, kul att nån gör en pv! Redigerad 30 december, 2004 av superingo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 jo jag har hört det dah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Här kommer update Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tänkte bara på att det ser ut som om dörren sitter fast i karossen. ska inte dörren vara en egen modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tänkte bara på att det ser ut som om dörren sitter fast i karossen. ska inte dörren vara en egen modell? Man kan använda "detach" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts