LunCh Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 hmm varför så många surface? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 hmm varför så många surface? ? bra fråga nått annat jag ska svara på som jag inte vet hehe första gången jag gör en bil så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 kan jag få de där blueprintsen? vill göra en epa till mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 kan jag få de där blueprintsen? vill göra en epa till mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 buhu men jag vill göra min egen epa bju på blueprint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 här kommer ny uppdate om nån vill se värkar inte så hahaha få se vad som händer om jag orkar göra klart den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det där blir faktiskt ganska bra! Enda problemet jag ser är väl fortfarande att du slösar med polygoner på helt platta ytor. Iofs ett till problem, du lyssnar på uscher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Det där blir faktiskt ganska bra! Enda problemet jag ser är väl fortfarande att du slösar med polygoner på helt platta ytor. Iofs ett till problem, du lyssnar på uscher. tackar för komplimagerna:P ok haha lol för din uppmärksam het Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 en fråga är det nån som vill att jag ska göra klart den ? bara nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 en fråga är det nån som vill att jag ska göra klart den ? bara nyfiken ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 en fråga är det nån som vill att jag ska göra klart den ? bara nyfiken Ja ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 ok nu blev jag gla får väl bli så då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Har du kommit längre med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 ok nu blev jag gla får väl bli så då gör den till mafia också (hoppas du kan det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 ne det kan jag inte men det kanske finns nån som kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 jag kna nog få in den till mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ser bra ut! Mer PV åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ser bra ut! Mer PV åt folket! precisly nån som har förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 vill ni ha uppdate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts