mars_attack Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) tja tyckte det va inga roliga bilar här (:!!! men fan va många bra modare det finns här tyckte det kunde va kul att göra nått udda. första bilen jag gör vad tycks Redigerad 20 december, 2004 av mars_attack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 fan å, PV, riktiga bilar. volvo gjorde fina bilar tills dessa fula, fattiga monigs 240 och 740 och nyare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 fan å, PV, riktiga bilar. volvo gjorde fina bilar tills dessa fula, fattiga monigs 240 och 740 och nyare hahah sant så sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 fan å, PV, riktiga bilar. volvo gjorde fina bilar tills dessa fula, fattiga monigs 240 och 740 och nyare hahah sant så sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ser bra ut, lite många polygoner (stava) ?, du bör nog kunna ta bort några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ser bra ut, lite många polygoner (stava) ?, du bör nog kunna ta bort några jasså vad gör det om jag har mycket polygoner blir ju rundare bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 jasså vad gör det om jag har mycket polygoner blir ju rundare bil men spelet kommer att börja lagga, om du har alldeles för många, också beroende vilket dator man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Polygonerna går lite fel på vissa ställen men bra början edit: skulle du kunna lägga upp blueprintsen? Redigerad 20 december, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 jasså vad gör det om jag har mycket polygoner blir ju rundare bil Jovisst, bilen kommer bli rundare, men den kommer faktiskt inte bli rundare om du har massvis med polygoner där det är helt plant. Sen har du iofs placerat ut polygonerna lite huller om buller tycker jag. Men men, du är nybörjare, så du kommer lära dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Äntligen en RIKTIG volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 här kommer update lite bättre kanske (qoute)<urkas> hahah det stämmer men har ändrat lite på det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 här kommer mer uppdate dörren med se vad ni tycker ? tänkte om nån kunde hjälpa mig med en grej sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 gjort lite till den kanten du ser mest av den va jobbig att gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) har hunnit en bit till hehe hade inget att göra igår kväll ja jag vet det ser ut som en a - tracktor just nu men det kommer det inte göra sedan Redigerad 21 december, 2004 av mars_attack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Ser bra ut.. EDIT: Ser ut som en epa Redigerad 21 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ser bra ut.. EDIT: Ser ut som en epa det sa jag ju inte innan lol men men det ska det inte bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) lånar tråden lite, någon som har blueprints på en duett sent 50 tal med 2-delad framruta ? Edit: stavfel. Redigerad 21 december, 2004 av ínko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 lånar tråden lite, någon som har blueprints på en duett sent 50 tal med 2delar framruta ? lungt det går väll att göra en duett av denna kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) jaha lite update kanske bak skärm färdig och håller på med huven Redigerad 21 december, 2004 av mars_attack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Du e ju riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts