dj4star Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Okej. Jag har sparat mitt spel i Madd Dogg's Crib och råkat ut för "gymbuggen" och "basketbollsbuggen"... För er som inte vet vad jag snackar om kolla nedanstående länk: Gtaforums.com Ni som vet / råkat ut för det: Jag lyckades bli av med "gymbuggen" men basketbollarna är försvunna (UFO - konspirationsteori någon? he..he ). Nädå, men seriöst. Jag har provat alla kända metoder att få tillbaka basketbollarna (ja... jag saknar dem) och inget har fungerat. Min fråga är: Någon som vet ett sätt som fungerar? Eller skall jag starta om spelet från början? Tacksam för svar (seriösa svar tack...) Audi 5000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 asså¨precis samma sak hände mig fast i verkligheten. jag har en basketkorg i trädgården men bollen försvinner hela tiden. "tyst" ...jag vet vem som tar den" det är massa ufon om du vet vilka jag snackar om STATEN!! de är ufos allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dj4star Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Du måste GENAST sluta spela!!! Det påverkar ditt mentala välbefinnande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts