kurrhtenn Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Huset som man köper i Vinewood är ju inte jätte snyggt. långt gräs å inget vatten i poolen å sånna grejjer. ska det vara så? Kolla bara på den här screenshoten som släpptes innan SA kom ut: riktigt snyggt ju! man kan till och med se igenom fönstrena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 det huset e ju buggat!?!?!? om du går mot väggen så kommer du till Blue hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ja har oxå undrat vad de e för hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Men varför är det inget vatten i poolen å sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Var får man tag på den snygga skjortan som han har på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Var får man tag på den snygga skjortan som han har på sig? Victim, tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ja har oxå undrat vad de e för hus... Jag har läst om någo Gold Version ! Jag har ävewn gjort en likadan tråd jag klagar inte men ville bara påpeka ! Jag har sett fler bilder på Gold Version t.e.x när BS Har basketkläder och sweet har inte GS kläder iaf m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 jag tror "skjortan" kavajen finns på´ds (dider sachs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag har läst om någo Gold Version ! Jag har ävewn gjort en likadan tråd jag klagar inte men ville bara påpeka ! Jag har sett fler bilder på Gold Version t.e.x när BS Har basketkläder och sweet har inte GS kläder iaf m.m. vadå Gold Version?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 vadå Gold Version?? En special version som har ca 20 andra tatueringar,andra kläder,bilar och andra möjligheter. Har hört något sådant ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 En special version som har ca 20 andra tatueringar,andra kläder,bilar och andra möjligheter. Har hört något sådant ! Var har du hört det ifrån? Jag tror inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Var har du hört det ifrån? Jag tror inte på det. Du behöver inte tro mig men jag har läst det på Amerikanska/Engelska forumet där de upptäckte gängkrigs glitchen m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Du behöver inte tro mig men jag har läst det på Amerikanska/Engelska forumet där de upptäckte gängkrigs glitchen m.m. Vart skulle man kunna köpa det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vart skulle man kunna köpa det då? Det finns inte i butik det är det dom hade tänkt ha ifrån början men de blev väl för dyrt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 jag tror inte på det det skulle bara vara korkat vem skulle pröjsa ca 600 för några extra tatueringar å bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 jag tror inte på det det skulle bara vara korkat vem skulle pröjsa ca 600 för några extra tatueringar å bilar? jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts