RavenE Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Hej. Jag skickar en lista på alla uppdrag i LV, och sen kommer några frågor (Uppdragen som jag klarat är märkta med X): *Las Venturas Walkthrough* a. Wu Zi Mu 1. Fender Ketchup X 2. Explosive Situation X 3. You've Had Your Chips X b. The Truth X 1. Don Peyote X c. Ken Rosenburg X 1. Intensive Care X 2. Meat Business X 3. Freefall X d. Officer Frank Tenpenny X 1. Misappropriation X 2. High Noon X e. Madd Dogg X 1. Madd Dogg X f. Salvatore Leone (555VIIIf) 1. Saint Mark's Bistro g. The Heist (555VIIIg) 1. Architectural Espionage X 2. Key to Her Heart X 3. Dam and Blast X 4. Cop Wheels X (Svårt som satan!!!) 5. Up, Up, and Away! X 6. Breaking the Bank at Caligula's Nu till frågorna: 1. När får man uppdraget "Saint Mark's Bistro"? 2. När får man uppdraget "Breaking the Bank at Caligula's"? 3. Jag har precis klarat "Up, Up, and Away" och nu finns det inga uppdragsgivare, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) 1:Efter Freefall 2:efter up,up, and away tror jag 3:Vet inte Redigerad 20 december, 2004 av DoeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 1:Efter Freefall 2:efter up,up, and away tror jag 3:Vet inte 1. Jasså..men jag tror inte att jag har gjort det...aja...jag kanske har gjort det iaf då..(:!!! 2. Men det är ju ingen sån där $ ikon i staden... 3. okej..synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 1.Han ringer efter ett tag 2. Har du tagit kortet av millie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 1.Han ringer efter ett tag 2. (:!!! Har du tagit kortet av millie? 1. Okej, tack! 2. Japp...det var bara att "pöka"* henne två gånger, sedan fick jag det.. * = Vart helt plötsligt inspirerad av Ronny o Ragge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 därför säger man "knulla" så får man det hätt om öronen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 3. Jag har precis klarat "Up, Up, and Away" och nu finns det inga uppdragsgivare, varför? kanske ringer någon dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts