MyStiC Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag har gjort en ny sport.! Hushoppning skriv in detta fusk Upp,Upp,Trekant,Trekant,Upp,Upp,Vänster,Höger,Fyrkant,R2,R2, Och testa och hoppa! Du hoppar skit högt.. Jag har som rekord kommit upp på en stor skyskrapa i SF... Det är skit roligt att hoppa från hus till hus.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 låter skoj, ska testa när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ja det var roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 e va fan man komer ju inte ens en meter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 e va fan man komer ju inte ens en meter du kanske ska cykla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag har gjort en ny sport.! Hushoppning skriv in detta fusk Upp,Upp,Trekant,Trekant,Upp,Upp,Vänster,Höger,Fyrkant,R2,R2, Och testa och hoppa! Du hoppar skit högt.. Jag har som rekord kommit upp på en stor skyskrapa i SF... Det är skit roligt att hoppa från hus till hus.! Visste det redan men det är stört kul för om du har fult i cycling skills och håller in länge och använder fusket att efter att du släppt L1 så trycker man på ringen då kommer man skyhögt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Testar det efter jag fått 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Men asså grabbar.. Jag använder inte cykel Jag har ett fusk som gör så att CJ hoppar som han hoppar med cykel fusket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Men asså grabbar.. Jag använder inte cykel Jag har ett fusk som gör så att CJ hoppar som han hoppar med cykel fusket! Är det ? Schyst då måste jag pröva (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Är det ? Schyst då måste jag pröva Japp, det är det fusket jag har skrivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Japp, det är det fusket jag har skrivit Wohoo ! Mot oändligheten och vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Wohoo ! Mot oändligheten och vidare Testade du? Det är roligt Redigerad 20 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Testade du? Det är roligt Nu måste jag reda ut detta. Är det med cykel eller utan, ty jag har ett fusk så att man hoppar högt med cykel men det är inte det MyStiC har skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Testade du? Det är roligt Svinkul ! Men kan man komma mellan hus med det ? Jag menar frpn hus till hus ! Jag kommer nästan bara upp i luften ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 tihi som Hulken då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Coolt! Men hur kan du komma upp till toppen på en skyskrapa? Han kommer ju kanppast så högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag kommer knappt upp på de små husen, hur gör du för att komma upp på skyskrapor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Coolt! Men jg tog cykel och hoppade upp på högsta huset i LS (Det med en helikopterplattform) och sen så hoppade jag från hyreshus till hyreshus med bena! SVINKUL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Hur hoppar så jätte högt? Jag kommer knappt upp på The Johnson House! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Hur hoppar så jätte högt? Jag kommer knappt upp på The Johnson House! Jag klickar bara på knappen som ser ut såhär ___ | | |___| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts