Cortez Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Har du sett The Introduction? För er som inte vet vad det är, så är det en film som man får när man köper soundtracket till San Andreas, och den handlar om alla städer i spelet praktist taget, innan CJ kommer hem till Los Santos. Den visar hur det gick till när CJ's mamma blev dödad, dock så får man inte se hans mamma in person, om vi säger det så. Själv såg jag den tidigare idag. Ett måste att se för en San Andreas-älskare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Va? jag fattar inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Va? jag fattar inte :'( Det är en San Andreas-film som är gjord av Rockstar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Inte gjort det. Släpptes den inte på den lille soundtracken? Lagom värt att köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts