LordFrenzy Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag höll på & tog över en massa territories, men när jag gjorde ett uppdrag så kom jag till ett litet ställe på ett land liknande ställe (landet, farmen) jag förlodrade alla mina vapen och jag kan inte längre ta över territories, måste jag klara några uppdrag för att få tillbaka mina territories eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det hör till storyn, du har klarat fram till Badlands i San Fierro. Ang. dina vapen så är dem borta, du får köpa nya helt enkelt. Och ja, du får ta över territorium senare i spelet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ballas och Vagos har tagit över Los Santos Men du kommer få möjligheten att ta tillbaka staden (Sweet sitter i fängelse också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Slösa inte tid på att ta över områden i början av spelet. Dom försvinner ändå sen. "Listen to the nice man, kids. He learned it the hard way." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LordFrenzy Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ok, tack så mycket för svaren, men man tjänade väldigt mycket pengar på det, jag hade bara några kvar att ta över, sen gjorde jag ett uppdrag så det blev så här, hehe, men dom jag tog över kommer aldrig att komma tillbaka alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ok, tack så mycket för svaren, men man tjänade väldigt mycket pengar på det, jag hade bara några kvar att ta över, sen gjorde jag ett uppdrag så det blev så här, hehe, men dom jag tog över kommer aldrig att komma tillbaka alltså? Kort sagt ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LordFrenzy Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 fan vad irriterande, jag hade velat tagigt över alla & sedan gått vidare, nu får jag aldrig mer ta över dom igen, blir så irriterad över det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 man ska ju ta över så många hoods man kan i början, fö man får respekt o ammo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 fan vad irriterande, jag hade velat tagigt över alla & sedan gått vidare, nu får jag aldrig mer ta över dom igen, blir så irriterad över det.. men läs vad folk skriver... senare i spelet kommer du tillbaka till LS och för återta hoodsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts