Jump to content

Torrentbits är Död.

Noxzist
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och suprnova gänget håller på med sitt nya P2P program Extreem vilket använder bittorrent protkollet. Då behövs inga trackers.  ;P

Hette det inte eXeem? När vi ändå är inne på det, finns det något som säger att det projektet inte är nerlagt?

Troligen gör det inte det, men han har ju ändå inte brytit mot reglerna , eller hur?

Han uppmanar någon att länka till en Warez sida, och det är väl vad vi försöker undvika!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För er som inte redan vet detta, TorrentBits2 är på väg och, jag citerar dess FAQ:

Kommer det att komma en efterträdare till TorrentBits?

- Ja. En sida kallad TorrentBits2, den kommer finnas på (ADRESS BORTTAGEN, SÖK SJÄLV FÖRHELVETE/Funny)

Den här sidan är inte klar än. När den är klar - kan vi inte ge er ett exakt svar, därför det är fortfarande massor av saker som behöver göras. 2-3 dagar borde vara en bra uppskattning.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För er som inte redan vet detta, TorrentBits2 är på väg och, jag citerar dess FAQ:

TorrentBits2 har nu lanserat sin webbsida, dock ligger användargränsen just nu på 8 användare så nån signup är inte aktuell. Om detta är ett tecken på en tidigare release än det uppskattade fredag eller inte återstår att se.

Då är det väl bara hoppas på att dom höjer användargränsen då( :rolleyes: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men död åt TB2

man kan ju undra var fan de gjort av alla pengar som folk donatat till dom.. Vafan trodde dom att alla folk som saknar TB inte kommer signa upp sig som galningar på TB2 ?

Först skulle man vänta tills sidan går online.. sen går den online och efter 5minuter dör hela sidjäveln.. nu idag när man vaknar så är det fortfarande problem och bara cirka 1000 är signade och sidan är nertagen så de kan fixa dom som redan hunnit signa upp sig.

Och hur fan hade dom tänk hantera 10k pers som är gränsen ?

Tycker dom snackar rätt mycket BS fixa först istället för att snacka hur bra osv den kommer vara... ska dom ta ner den så hela tiden kommer dom fan inte klara sig länge därute och jag som tänkte donata haha då hade jag suttit här utan ett account.

Och så laddade man upp nästan 1.5TB och detta var tacken RB :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men död åt TB2

man kan ju undra var fan de gjort av alla pengar som folk donatat till dom.. Vafan trodde dom att alla folk som saknar TB inte kommer signa upp sig som galningar på TB2 ?

Först skulle man vänta tills sidan går online.. sen går den online och efter 5minuter dör hela sidjäveln.. nu idag när man vaknar så är det fortfarande problem och bara cirka 1000 är signade och sidan är nertagen så de kan fixa dom som redan hunnit signa upp sig.

Och hur fan hade dom tänk hantera 10k pers som är gränsen ?

Tycker dom snackar rätt mycket BS fixa först istället för att snacka hur bra osv den kommer vara... ska dom ta ner den så hela tiden kommer dom fan inte klara sig länge därute och jag som tänkte donata haha då hade jag suttit här utan ett account.

Och så laddade man upp nästan 1.5TB och detta var tacken RB  :unsure:

Dem samlar fortfarande ihop till servern som dem beställt, när alla confirmation-mail skicats ut och belastningen på sidan lagt sig komerm dme byta till den ny Dual-Xeon servern, och allt komerm förhoppningsvis flyta på. Dem kommer förhoppningsvis också höja gränsen till 25000 som dme sagt tidigare.

Och sidan är iten nertagen, den funakr finfint för mig.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor