Jump to content

Torrentbits är Död.

Noxzist
 Share

Recommended Posts

TorrentBits har varit offline i ett tag nu (ca. en vecka?) och det har cirkulerat rykten om att deras servers blev beslagtagna när flera razzior gjordes mot bittorrenttrackers (läs mer här) men detta verkar vara mindre troligt. Förmodligen är dem bara offline... men senare visade det sig att det handlar om något helt annat. Man kunde nämligen läsa följande i deras IRC-kanal.

(#torrentbits)

[00:40:06]*** [#torrentbits] topic- 'Site is down and will not be up for some time. It has not been raided as many think but rather closed for reasons we dont wanna discuss. Accept it. //Staff'

[00:40:06] *** [#torrentbits] topic- set by Helshad!staff@torrentbits.org (Fri 17th Dec 2004 19:24) (GMT+1)

Det verkar alltså inte finnas någon som vet vad som har hänt förutom dem som ligger bakom torrentbits.

Nu kan man bara läsa följande hemska text på torrentbits.

(TorrentBits.org)

Good-bye

Thanks to all users, uploaders, mods and donors for helping create the best torrent site on the net, but this is where the road ends for us.

TorrentBits var den bästa och snabbaste bittorrenttrackern på nätet för riktiga releaser.

torrentbits.org

/LoneWolF tackar jag för info

Redigerad av Noxzist
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

/LoneWolF tackar jag för info

Tack för den du (:!!!:) . Men den "info" jag gav dig (inte bara dig) ser nästan exakt ut som den jag ursprungligen skrev B) . Jag förstår inte hur det kan ha gått till... B)

Men eftersom att pirater är vi allihopa allihopa allihopa, du med och jag med så får jag väl finna mig i att du alltid (ibland) kopierar min text :"> . Men när jag påstår mig ha gjort det du skapat så sura inte på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor