Arvid Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Sedan igår har min datorfläkt börjat låta som en elvisp efter en stunds datoranvändande. Det har bara hänt en gång förut men det var ett bra tag sedan och då räckte det med att starta om datorn och sen var felet borta. Jag fattar inte vad som kan vara orsaken till problemet. Nån som har några tips om vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 mm. Du kan börja med att köpa en ny!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Sedan igår har min datorfläkt börjat låta som en elvisp efter en stunds datoranvändande. Det har bara hänt en gång förut men det var ett bra tag sedan och då räckte det med att starta om datorn och sen var felet borta. Jag fattar inte vad som kan vara orsaken till problemet. Nån som har några tips om vad jag kan göra? Kolla så att det inte ligger en sladd mot själva "Fläkt bladen" för då kan det låta och om man inte fixar det så kan fläkten stanna och datorn överhetta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 min kompis dator började brinna efter det att fläkten stannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 min kompis dator började brinna efter det att fläkten stannade. aj aj aj aj döö... stackars han... Och stackars Arvid som kanske står på kön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 aj aj aj aj döö... stackars han... Och stackars Arvid som kanske står på kön... Nix, fläkten har inte stannat men när jag suttit framför datorn en stund börjar den låta högt och bullrigt. f*n att det skulle bli problem med datorn nu när jag snart ska uppgradera den! http://www.packardbell.se/files/images/product/odyssey/imedia/o_Illust_product_showroom_imedia.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 öppna datorn och leta rätt på fläkten. sen kollar du om det är damm på fläkten och om det är det så rengör den med dammsugare eller liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Jag läste i en tidning där en kille hade fått damm i fläkten och datorn bara dog!! Så kolla för säkerhets skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Det är nog data monster som har tagit sig in i själva datorn o sen äter som upp fläktern och det är deras kung som håller på o gör ljud sen när du ska öppna datorn o kolla i fläktern kOMMER DOM ÄTA DIG MOWAHHAhahah skoja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Det är nog data monster som har tagit sig in i själva datorn o sen äter som upp fläktern och det är deras kung som håller på o gör ljud sen när du ska öppna datorn o kolla i fläktern kOMMER DOM ÄTA DIG MOWAHHAhahah skoja.. ööö, ursäkta ålder??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 ´jättekul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 ´jättekul Du tyckte nog det va kul... Ni ligger nog i samma åldersgrupp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Hallå det var som på min gamla dator...lagret i fläkten hadde skurit så den funka int de blev bara värre å värre...F*N datorn lät som en V8!bytte ba fläkt sen blev det bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Hallå det var som på min gamla dator...lagret i fläkten hadde skurit så den funka int de blev bara värre å värre...F*N datorn lät som en V8!bytte ba fläkt sen blev det bra! Jag tror jag får skicka datorn på service... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts