T-ReeX Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Hur många gånger har ni varvat spelet ! Jag har varvat 2 gånger 1 gången jag varva använde jag FUSK eftersom jag var n00b visste inget ! och 2 gången jag varva så klara jag den utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Och detta var nödvändigt att veta därföööör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Och detta var nödvändigt att veta därföööör... ... det kan vara kul att veta hur långt annra har kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vote: HaR inte varvat ! (men snart) har ett liv så jag har inte tid att spela som vissa tokar här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Själv så tar jag alltid min tid och undersöker varje del av varje stad så det tar typ 80 timmar per stad. (:!!! Men kul har jag. Och destu längre tid man tar destu längre har man roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Dålig poll. Tänk om man varvat det 4 eller kanske 5 gånger och sånt. Det finns inget alternativ för det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 1 gång. varför ska man klara det fler gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Hur många gånger har ni varvat spelet ! Jag har varvat 2 gånger 1 gången jag varva använde jag FUSK eftersom jag var n00b visste inget ! och 2 gången jag varva så klara jag den utan fusk (:!!! Så du menar att om man har en kod som gör att man kommer till sista banan och där skriver man ett fusk för att vinna på den så har man klarat spelet??? FUSK RÄKNAS INTE!!!!!! Redigerad 20 december, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Så du menar att om man har en kod som gör att man kommer till sista banan och där skriver man ett fusk för att vinna på den så har man klarat spelet??? FUSK RÄKNAS INTE!!!!!! Och du tror det finns såna fusk till san andreas? Newsflash, det finns inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Och du tror det finns såna fusk till san andreas? Newsflash, det finns inte! Nää det vet jag med men vad jag menar är att: fuska genom ett spel inte är samma sak som att klara spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Nää det vet jag med men vad jag menar är att: fuska genom ett spel inte är samma sak som att klara spelet Hellt rätt. Önska någon kunde säga det till min systerson (Han är 18) för mig tror han inte på. Han fuskar ALLTID när han spelar spel. Spelar alltid VC med fusk. Hans favorit är GOD mode och använder det konstant. Driver mig till vansinne ibland för sen blir han så kaxig när han klarat ett spel. Han tycker att han är världsbäst på spel men om man bara använder fusk så bevisar det INGENTING!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag har varvat det 1 gång allstå storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hellt rätt. Önska någon kunde säga det till min systerson (Han är 18) för mig tror han inte på. Han fuskar ALLTID när han spelar spel. Spelar alltid VC med fusk. Hans favorit är GOD mode och använder det konstant. Driver mig till vansinne ibland för sen blir han så kaxig när han klarat ett spel. Han tycker att han är världsbäst på spel men om man bara använder fusk så bevisar det INGENTING!!! Din systerson är ju värsta loosern. Jag får fan huvudvärk av att han är en sån looser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 men böla om han fuskar vad ska hända. vill han fuska så får han fuskar fusken gör spelen ibland mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Höll på att varva det utan fusk, men råkade spara över en annan fil på min fil. Fan. Nu spelar jag med fusk ibland, ibland inte. Vill bara vidare dit jag kom innan, bryr mig inte om mina stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vote: 2 gånger. En gång utan fusk, en gång med. Nu ska jag varva det ännu en gång med alla roliga fusk som kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 efter att ha varvat spelet då ska jag nog spela om hela spelet men med en massa fusk. då blir uppdragen lite annorlunda när jag använder helt andra typer av vapen än de man ska ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 7 personer som klarat San Andreas 58 gånger, tvivlar starkt på det. Själv har jag ännu inte varvat spelet. Ägnar mer tid åt att njuta av allt som finns att göra. Däremot har jag råkat spara över sparningsfiler jag kommit långt på och råkat radera sparningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Varvat det en gång. Har ju ett liv att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 1 gång + 100%! Jag funderar på att varva om det, men... Nu när man tänker efter kanske det skulle vara roligare att spela, om man låter det ligga ett tag, köper ett nytt spel, spelar igenom det, och sen kanske man ska ge sig på storyn i san andreas igen... Man får väl se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts