Speeder Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ännu en klagotopic... Men vad ska man göra? Aja, tillbaka till ämnet. Kan inte Hultenius ge oss den största julklapp av alla och stänga av all medlemsregistrering under julen?! Jelefrid åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Nu visade många gamla medlemar att dom också kan förstöra. They took my "Julgrans" topic Dom snackade alltså om att det var bara bögar som hade plastgran Fan vad jag blir förbannad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Kan inte Hultenius ge oss den största julklapp av alla och stänga av all medlemsregistrering under julen?! Eller en ännu bätte julklapp: Stänga av tråkmånsar som ständigt klagar på dom nya medlemmarna, och skiter i sin egen inblandning i den otrevliga stämningen! Yay, god jul, jag börjar tro på julen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Eller en ännu bätte julklapp: Stänga av tråkmånsar som ständigt klagar på dom nya medlemmarna, och skiter i sin egen inblandning i den otrevliga stämningen! Yay, god jul, jag börjar tro på julen! Get On it! Som moderator borde ävl du stänga av till höger och vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Get On it! Som moderator borde ävl du stänga av till höger och vänster! Hur skulle det se ut? Om jag lät mina innersta, mörka känslor styra skulle det inte finnas några medlemmar kvar. Eller iaf bara ett fåtal, sju eller nått! Moahaha, The vampire has spoken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts