Foo Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag undrar om det är någon som vet nån sida där man kan ladda hem spel till Motorola A925 GRATIS!!! eller typ gamla konsoll emulatorer, jag har en till sega men undrar om det finns någon till typ Nintendo eller SNES? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Jag undrar om det är någon som vet nån sida där man kan ladda hem spel till Motorola A925 GRATIS!!! eller typ gamla konsoll emulatorer, jag har en till sega men undrar om det finns någon till typ Nintendo eller SNES? http://www.emulator-zone.com <-- Your source for emulation Vet inte om det finns emulatorer til Motorola A945 där men det är en bra sida Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts