kurrhtenn Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag har letat som f*n på The Strip, men jag kan inte hitta Infernus. nån som vet vart den står parkerad nånstans?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Kolla här innan du frågar. Men för att jag är så snäll idag så kollade jag åt dig: Infernus - Paradisio, West of the Northern Pay n' spray in San Fierro. Redigerad 19 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Tror det ska finnas en i SF men är inte helt säker Redigerad 20 december, 2004 av Tobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts