Blaque Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Jag funderar på att köpa en MiniDisc-spelare. Men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna välja... Det finns j*vligt många och de verkar vara ungefär likvärdiga. Är det någon här som har något tips på en bra MiniDisc? Priset ska ligga någonstans runt 2000 kr (högst...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 köp mp3-spelare i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Jag har både en stationär och sony walkman minidisk... Det är en bra makapär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Nej, jag vill inte ha en mp3-spelare utan en MiniDisc! Dels eftersom det blir bättre ljudkvalitet med en md och dels för att man kan ha med sig mycket mer musik om man ska åka någonstans. För det ryms ju inte speciellt mycket i en mp3-spelare (om man inte köper en j*vla massa extra minne). Men, är det någon som har nåt tipsom vilken md jag ska köpa? Den får kosta högst runt 2000 kr som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Nej, jag vill inte ha en mp3-spelare utan en MiniDisc! Dels eftersom det blir bättre ljudkvalitet med en md och dels för att man kan ha med sig mycket mer musik om man ska åka någonstans. För det ryms ju inte speciellt mycket i en mp3-spelare (om man inte köper en j*vla massa extra minne). Men, är det någon som har nåt tipsom vilken md jag ska köpa? Den får kosta högst runt 2000 kr som sagt. det finns mp3-spelare med 20G hårddisk hur mycket musik rymmer en md? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Men dom mp3-spelarna är väl gaaanska dyra..? En "vanlig" rymmer väl bara 64M!? På en md-disc får det plats 72 (eller var det 74) minuters musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts