RavenE Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Hej! Finns det ngn Pro Laps i Las Venturas? (Om möjligt, märk gärna ut på en karta, men det är inte nödvändigt, bara ni förklarar på ett ungrfär vart den finns!) Jag har tyvärr inte kartan som man fick med i spelet tillgänglig just nu! Ps: Inga svar med SÖK eller liknande, för jag HAR sökt, men hittade inget vettigt!.Ds Edit: satt ut en extra sak Redigerad 19 december, 2004 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ingen som kan svara? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ingen som kan svara? :'( Om du orkar vänta längre än en kvart får du nog svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Om du orkar vänta längre än en kvart får du nog svar. okej okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jaha, jag var den enda som orkade väckla ut kartan! Svaret är nej den finns inte där Finns bara i LS verkar det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jaha, jag var den enda som orkade väckla ut kartan! Svaret är nej den finns inte där Finns bara i LS verkar det som Tack för svaret! "Tråd stängd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 I Las Venturas finns det ju ett ställe med 4 klädaffärer bredvid varandra, en av dem är väl Pro Laps har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 det finns vistt PRO LAPS i LV den ligger norr ut på kartan kolla på på högra kanten i LV längst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Det finns Högst upp i Vänstra Hörnet på kartan. Typ 3 eller 4 bredvid varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Det finns Högst upp i Vänstra Hörnet på kartan. Typ 3 eller 4 bredvid varandra. TACK FÖR ALLA SVAR!! "Tråd stängd" Redigerad 20 december, 2004 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 dee enkelt & hitta, tror att affären victim oc KANSKE det var cluckin' bell som var precis brevid... men det va enkelt att hitta EDIT: FÖRSTA INLÄGGET PÅ 2 VECKOR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jaha, jag var den enda som orkade väckla ut kartan! Svaret är nej den finns inte där Finns bara i LS verkar det som Du har allt fel, det finns en i san fierro åxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Du har allt fel, det finns en i san fierro åxå Jag har ett rätt om att den finns i LS Men på kartan som skickades med i spelet så finns det ingen pro laps längst uppe till höger! Men i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts