Curly Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Intel Pentium 4 är faktiskt smått snabbare än AMD Athlon XP som båda är de nyaste av märkena. Men det är som sagt... mikroskopiskt. Psst... Athlon XP tillverkas inte längre Redigerad 19 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ska köpa en liknande den här eller iaf för runt 15 tusen lappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Orka! Ja! Ska själv köpa en ny dator efter jul och den kommer jag att bygga ihop själv... Intresset flödar över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ska köpa en liknande den här eller iaf för runt 15 tusen lappar 15 tusen lappar? Det var många lappar det, vad är det för lappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 15 tusen lappar? Det var många lappar det, vad är det för lappar? nästen så att jag började undra själv också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 nästen så att jag började undra själv också Jasså? Så du vet inte riktigt vad du sysslar med? Slavhandel: 15 tusen människor från lappland i utbyta mot en dator? Dumhet: 15 tusen lappar med skriften "Det här är en peng" på? Okej, jag ska sluta. Du har fallit offer för "Särskrivningsdemonen" från Säffle, inget att göra nåt åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Har visserligen ingen aning om varifrån du får 18,5%, men ja, det kan vara mikroskopiskt. Vad ska man med de där extra procenten till? Köra Photoshop samtidigt som HL2 för att skryta? Fick det från bilden Curly postade. Kan ju ha räknat fel iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ...Vad ska man med de där extra procenten till?... tänkte alla sådär när man köpte ny data, skulle folk köpa en dator som inte är snabbare än recommended på spel som hl2, kan det vara 2ghz, geforce fx5600 eller hörge? glada de blir om ett år? (:!!! För det andra var det ca. 14 fps skillnad mellan starkaste amd och intel. 14fps på bara cpu är en jävla skillnad. AMD är ledande märket för processorer. Ingen processor slår deras FX55 eller ens amd64 4000+. Visa att jag har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Jag såg denna dator på en annons i tidningen (Datorn) Då kunde man välja till 512mb ddr, PC400, Kingstone. Så kunde man också välja till några grafikkort : ATI 9800XT 256mb DVI&TV för 2500 kr eller ATI 9800 se 256 mb / tv&dvi för 1200 kr.... Ska man byta grafikkort eller räcker det som finns..? Så byter man lite senare, kanske. Är den enkel att uppgradera den i senare tid också..? Redigerad 20 december, 2004 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 får ny dator i vår Processor Intel Pentium 4, 540 3,2 Ghz Minne 2048MB DDR400 (4xDIMM) Grafik NVIDIA GeForce PCX-6800GT, 256MB, TV-Out, (PCI Express) Ljud Audigy LS 5.1 +19"tft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 vill också ha en sån dator Får nog leva på min ett tag till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) får ny dator i vår Processor Intel Pentium 4, 540 3,2 Ghz Minne 2048MB DDR400 (4xDIMM) Grafik NVIDIA GeForce PCX-6800GT, 256MB, TV-Out, (PCI Express) Ljud Audigy LS 5.1 +19"tft Hihi, spelen kommer lagga för att skärmen är så seg Jag snodde (egentligen inte) en 19"tft förut av en kompis, Max Payne 2 var ospelbart för att skärmen var så in i helvete seg Redigerad 20 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Hihi, spelen kommer lagga för att skärmen är så seg Skärmen har inget med internetuppkopplingen att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Hihi, spelen kommer lagga för att skärmen är så seg Jag snodde (egentligen inte) en 19"tft förut av en kompis, Max Payne 2 var ospelbart för att skärmen var så in i helvete seg har 17" tft nu och spelen funkar perfekt, din kompis har nog en gammal seg skärm edit* responstiden på den är bara 12ms, den lär inte uppfattas seg! Redigerad 20 december, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hihi, spelen kommer lagga för att skärmen är så seg Är du dum eller? TFT är bättre än CRT! Aja, tackar fick ett garv iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 får ny dator i vår Processor Intel Pentium 4, 540 3,2 Ghz Minne 2048MB DDR400 (4xDIMM) Grafik NVIDIA GeForce PCX-6800GT, 256MB, TV-Out, (PCI Express) Ljud Audigy LS 5.1 +19"tft Najs, hoppas du får kul med din dator. (* Me avundsjuk ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Moahaha! Så här på kvällen ska jag vara äckligt jobbig... DATOR, INTE DATA!!! Och som sagt, ett spel kan inte lagga p.g.a. skärmen, men det kan däremot hacka. Laggar gör det när paket går förlorade. Hackar gör det när hårdvaran inte hänger med. AMD, bättre än Intel. Alla bilar, bättre än SAAB. [insert random mongo]:s kunskap om dator, bättre än (medlemmen) SAAB:s. Stavfel, när tangentbordet inte hänger med *host*. Redigerad 21 december, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Moahaha! Så här på kvällen ska jag vara äckligt jobbig... DATOR, INTE DATA!!! Och som sagt, ett spel kan inte lagga p.g.a. skärmen, men det kan däremot hacka. Laggar gör det när paket går förlorade. Hackar gör det när hårdvaran inte hänger med. AMD, bättre än Intel. Alla bilar, bättre än SAAB. [insert random mongo]:s kunskap om dator, bättre än (medlemmen) SAAB:s. Stavfel, när tangentbordet inte hänger med *host*. Håller med! Hatar när mina kompisar säger : Oh det laggar som fan till valfritt singelplayerlir när det hackar för deras hårdvara inte håller måttet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) hahah! finns det nått störigare än när alla polare säger Data gämt och även det där med lagg.. Redigerad 21 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Är du dum eller? TFT är bättre än CRT! Aja, tackar fick ett garv iaf Idiot, responstiden på en CRT-skärm går inte att uppmätas, en TFT-skärm däremot kan vara riktig seg. Snarare jag som ska skratta åt dig @KalleR: Aha, 12ms, 19" brukar vara segare. Skärmen jag snodde av min kompis är väldigt ny. Redigerad 21 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts