Shady_4_life Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 finns det fler? jag har bara hittat dom där man t.ex. kan få AK-47 på ryggen och en uzi på bröstet... på vissa bilder så ser man CJ få en tattoering på ryggen där det står SAN ANDREAS...asså måste det finnas andra affärer!! visa på en karta om det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det finns typ inga fler. Dom tog bort ungefär hälften av alla tatoos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 San andreas tatoo finns väl? Jag tyckte jag såg en sånt val när jag tatuerade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ja den men det skulle finnas ca 20 st (om inte mer) till men dem tog R* tydligen bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 I Las Venturas finns andra alternativ. Men någonting om San Andreas på ryggen har i alla fall jag aldrig noterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 men jag har för mig att jag har sett det nån snannt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag har hört talas om Gängansikte och i KP skrev en kille om GTA:SA (på sajten till KP) han hade en bild där det var tatuerat San Andreas böjd ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag har hört talas om Gängansikte och i KP skrev en kille om GTA:SA (på sajten till KP) han hade en bild där det var tatuerat San Andreas böjd ! ja?! har du inte sätt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Nope ! Jag har sökt överallt var finns de ? Redigerad 20 december, 2004 av Chillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Nope ! Jag har sökt överallt var finns de ? dubbelpost *reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 dubbelpost *reported* Jag råkade trycka på tebax knappen sedan trodde jag att jag inte skickat! Men jag har faktiskt tryckt på Edit ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts