Cortez Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Tjo, såvitt jag vett så finns det 2 utmaningar i stadion i LV. Den ena är ett race på Sanchez, den andra att slå ett rekord på 25 poäng.(som man för övrigt klarade nyss ). Men nu till frågan. Måste man klara båda utmaningarna i LV stadion för procent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Yes, nu klarade jag den andra också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Klara det som går att klara så kommer du få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror Snigel Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Yes, nu klarade jag den andra också... Shit asså, jag känner värkligen hur mycket jag bryr mig Värkligen bra att du delar detta med oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts