vigebo Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Tjena ! Undrar något bra pogram som man kan göra filer mindre. Håller på att göra en stunt film så jasg använder fraps och varje gång jag filmar blir filerna jättestora så jag behöver ett pogram som man kan göra dom mindre ? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 vitualdub 16 .0 funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=13402&hl Där har du en guide. Hade bilder till den förut, men eftersom att Uploadern kraschade och jag inte hittar bilderna igen, får ni klara er utan bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 TAck iaf ska försöka hitta vitualdub 16.0 =) ska lägga upp stunt filmen sen men är inte så bra men kul iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Någon som har något bra namn på filmen hittar inte på något namn :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 var ska du lägga upp den nånstans? jag har nyss gjort en stuntfilm (58 mb) men jag vet inte var jag ska lägga den. har skickat den till filefront, men man vet ju inte. de har ju typ världens bästa stuntfilmer där så man känner sig lite ovärdig men.. kanske borde göra en torrent och länka här.. om nån skulle vilja ha.... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 var ska du lägga upp den nånstans? jag har nyss gjort en stuntfilm (58 mb) men jag vet inte var jag ska lägga den. har skickat den till filefront, men man vet ju inte. de har ju typ världens bästa stuntfilmer där så man känner sig lite ovärdig men.. kanske borde göra en torrent och länka här.. om nån skulle vilja ha.... ? aa det kan du gärna göra =) min är på 81 mb och inte är klar måste fixa det dära med att minska den men fattar inte hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Själv gjorde jag bara sämre kvalitet på filmerna, ides inte fixa efter nån guide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 JULKLAPPAR! här är min trevliga stuntfilm. är lite ny på det där med att skapa egna torrents men det ska funka. jag seedar över natten åtminstone. för den som inte vet hur bittorrent funkar så finns det en guide här... Filmen heter "foxylittlething?" för att driva lite med/ifrågasätta att koden för att få mercedes (som jag kör med) är just "foxylittlething". foxylittlething? som .torrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 JULKLAPPAR! här är min trevliga stuntfilm. är lite ny på det där med att skapa egna torrents men det ska funka. jag seedar över natten åtminstone. för den som inte vet hur bittorrent funkar så finns det en guide här... Filmen heter "foxylittlething?" för att driva lite med/ifrågasätta att koden för att få mercedes (som jag kör med) är just "foxylittlething". foxylittlething? som .torrent funkar ej ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 vet inte om det strulade till sig just då i början, men nu funkar den iaf. rätt många har laddat ner den på piratebay: länk till filens sida på piratebay, borde funka. annars ska länken i förra inlägget funka, jag provade nyss. jag seedar under dagen också.. chekk it out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts