The Dude Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Finns det nåt program som fixar filnamnet på en mp3-låt automatiskt med hjälp av id3-tagarna? Om jag har en låt som heter typ track1.mp3 men id3-tagarna är korrekta med artist och titel. Nu vill jag ha filnamntet rätt också. Fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Man behöver inget program. Gör såhär: Högerklicka på filen--> Byt Namn--> Skriv in vad låten ska heta. nej men allvarligt jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Man behöver inget program. Gör såhär: Högerklicka på filen--> Byt Namn--> Skriv in vad låten ska heta. nej men allvarligt jag vet inte. De det är 3200 låtar som ska fixas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Tag&Rename Bästa jag hittils prövat, kostar dock $$$ för fullversionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Foobar2000 (.org) gör detta gratis, snabbt och (nåja..hyfsat) lättanvänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts