Ethereals Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Va är er bästa tid på Ironman? (Beat the cock!) Hitta den igår när jag lekte lite.. fick 14:33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Va är er bästa tid på Ironman? (Beat the cock!) Hitta den igår när jag lekte lite.. fick 14:33 12:47 är min bästa Edit:Stavfel Redigerad 19 december, 2004 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Hur kör man den? När jag går dit står det att han inte är redo eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Hur kör man den? När jag går dit står det att han inte är redo eller nått. Jag gick bara dit och ställde mig i den röda ringen..Man kan bara köra det på Lördag o Söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Var någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Fan den är omöjlig att klara ju!! Har fullt i Stamina och Muscle. Har inget i fett!! Något tips?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Spara krafterna till upploppet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 var finns ironman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Spara krafterna till upploppet upploppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 upploppet? När du ska springa på slutet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Man ska ha: Fullt i stamina Inget i muscle Inget i fat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 klarade me fullt i stamina fullt i muscle o typ 1 fjärdedel fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Beat the cock? Ironman? Allt det här ni snackar om.. vart är det? vad handlar det om?(har inte kommit så långt ännu men väldigt nyfiken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 vi pratar om GTA San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Du behöver inte vara en dryg liten fet jävel. var i GTA - SA utspelar sig Ironman eller Beat the cock. vart finner man stället, och vad går det ut på.. jag vill helt enkelt veta allt om det. Av nyfikenhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Du behöver inte vara en dryg liten fet jävel. Skrattade högt åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Fan den är omöjlig att klara ju!! Har fullt i Stamina och Muscle. Har inget i fett!! Något tips?? tryck på X hela tiden så ökar du farten med 30 % (ungefär). visste själv inte om att man kunde öka farten då man tryckte på X standigt ... edit: detta fungerar då man simmar, springer och cyklar... Redigerad 19 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Ett tips : ÄT mycket sallad innan, det hjälper! Redigerad 19 december, 2004 av Craven^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 man kör Ironman (Eller Beat the Cock) vid piren på Santa Maria Beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Är det där rullstolen är eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts