wendel Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Idag så klarade jag äntligen ambulans och polis uppdragen! men vad ska hända efter? klarade till level tolv på båda.. men vad är skillnaden efter att man klarat dom?jag märkte inte att jag har fått mer armor eller Hp är det en bugg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Står det 12 så håller du på att klara lv 12..... Det ska stå 13 för att du har klarat 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 står ju. "klarade lv 12" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Om man klarar till level 10, och sedan dör eller avslutar uppdragen, börjar man om från början nästa gång då eller börjar man från den leveln man slutade vid sist? Är det likadant med alla R3 uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ja jag klarade tolvan men det hände inget :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 står ju. "klarade lv 12" Ifall du menar att Wendel skrev det så skrev han faktiskt 'Klarade TILL lv 12'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 håll tyst Chillen, tyst! "The master is always right! So shut the fuck up !" Någon B-film jag sett en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Man får mer i armor och liv tror jag men det syns inte eftersom det är mätare och inte siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Man får mer i armor och liv tror jag men det syns inte eftersom det är mätare och inte siffror. okej,tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 håll tyst Chillen, tyst! "The master is always right! So shut the fuck up !" Någon B-film jag sett en gång. Just det så håll tyst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Politikern Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Kan rekomendera att köra ambulansen i angel pine, då går det fort.. de e ju inte så stora avstånd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groomly Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ere inte så att man kan springa hur länge som helst när man gjort ambulans uppdraget..? bäst e iaf brandbil o taxi Brandbil: fireproof (bra till sista uppdraget) Taxi: Nitro till alla taxis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ere inte så att man kan springa hur länge som helst när man gjort ambulans uppdraget..? bäst e iaf brandbil o taxi Brandbil: fireproof (bra till sista uppdraget) Taxi: Nitro till alla taxis Man får mera liv efter Ambulansuppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vad är fireproof? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vad är fireproof?:"> Man kan inte börja brinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 AAh, tack för snabbt svar, tydligen fler än jag som har sovmorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 AAh, tack för snabbt svar, tydligen fler än jag som har sovmorgon Nej jag har sjukmorgon, och vad ska man göra annars än att sitta på gtasajten när gta är sönder Vem orkar gå i skolan när det är 2 dagar kvar? inte jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 När man klarat LV 12 (Så det står LV 13 i högra hörnet av skärmen) så står det att man klarat det och vad man får. Ambulans= 150 % hälsa. Polis= 15+ % Armor Brandbil= Fireproof Taxi= Turbo fart eller nåt sånt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 När man klarat LV 12 (Så det står LV 13 i högra hörnet av skärmen) så står det att man klarat det och vad man får. Ambulans= 150 % hälsa. Polis= 15+ % Armor Brandbil= Fireproof Taxi= Turbo fart eller nåt sånt va? Taxi=nitro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 När man klarat LV 12 (Så det står LV 13 i högra hörnet av skärmen) så står det att man klarat det och vad man får. Ambulans= 150 % hälsa. Polis= 15+ % Armor Brandbil= Fireproof Taxi= Turbo fart eller nåt sånt va? Fireproof ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts